MentalogisT Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Det är riktigt kul, iallafall när man spelar i clanliknande sammanhang :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Det är riktigt kul, iallafall när man spelar i clanliknande sammanhang :).Vet du nån bra clan som jag kan gå med i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Njae, gå in på forumet, finns ju ett clanforum för såna som letar efter claner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Nu har spelet legat nere i över 1 dygn!! Skulle det inte typ ta några timmar bara? De måste ha fått ett ganska rejält problem när det tar så här lång tid :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Sidan är tillbaka, men man kan inte logga in, det är överbelastat :yucky: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Sidan är tillbaka, men man kan inte logga in, det är överbelastat :yucky:För mig står det: Battlefield Heroes is Offline "Thank you for your patience, we'll be back soon. In the meantime, check our public site or Twitter feed for updates." Varför kommer inte jag ens till inloggningssidan då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) Konstigt o.O Redigerat 4 Juni 2009 av Raeven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) Konstigt o.O Nu funkade det!! Var tvungen att rensa cookies, tyckte själv att det lät konstigt! Ps... Bryter inte din bild mot NDA:n? Men jag tänker inte anmäla!! Redigerat 4 Juni 2009 av CookieMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Vadå NDA? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Vadå NDA? :blink:Eftersom att spelet är i Stängd Beta så får varken bilder filmer eller annat från spelet visas utanför Beta-sidan. Du får heller inte visa bilder från hemsidan. Endast DICE (som har ensamrätt på BF Heroes) får lägga upp bilder, filmer mm. Efter som att du la upp en bild från hemsidan, så bröt du mot NDA-lagen. Man får alltså inte heller ladda upp screen shots eller filmer på t.ex Youtube. Länk: Kan inte skicka en länk just nu, då betasidan ligger nere och länken till NDA-Lagen finns där. Jag ändrar mitt inlägg och lägger upp länken när beta-sidan kommer upp igen! Of topic: Nu är sidan nere va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Har tatt bort bilden. Men nu är sidan nere, dom fixar inloggning osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Har tatt bort bilden. Men nu är sidan nere, dom fixar inloggning osv. Okej, jag fixar länken när sidan är uppe igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg