GlodLampa Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 finns det seriöst inga hårdrockare på detta forum? och alla som typ lyssnar Linkin Park och tycker det är Metal kan dra redan nu, dom är inte Metal. riktigt ska det vara, Lamb Of God, In Flames, Dark Tranquillity nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Varför skulle det inte finnas? Gillar hårdrock men vet dock inte om så många band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Lyssna på Spyro Gyra istället. Slickt och fint. http://youtube.com/watch?v=4LAkWUbbI9g Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Jag lyssnar på Metallica och Rammstein, räknas dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Jag kan att lyssna på en del hårdrock. Lyssnar en hel del på metallica. Fast jag är ingen hårdrockare bara lyssnar på musiken eller vad man ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Lyssna på Spyro Gyra istället. Slickt och fint. http://youtube.com/watch?v=4LAkWUbbI9g hahahaha "cops"-reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 ja lyssnar på nästan allt . in flames , arch enemy , slipknot , lillasyster , hardcore superstar, m.m e det sånt du menar typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 (redigerat) Jag lyssnar på Metallica och Rammstein, räknas dom? Metallica är thrash metal och Rammstein är industrial metal (tror jag), men de borde räknas ;). Själv lyssnar jag inte så mycket på death metal, heavy metal, black metal eller vad ni nu kallar det för. Om det ska vara så lyssnar jag på CoB. Sen köpte jag en Maze Of Torment skiva för nån månad sen. Den var ganska kass :P. Köpte den nästan bara för att Cloffe från 106.7 Rockklassiker spelade bas i det bandet. (Metallica lyssnar jag på ganska mkt, men jag ville svara på huvudinläggsfrågan också, och där verkade det vara lite tyngre band, så det var därför jag gick in på de banden. Annars kunde jag fortsätta hela dan med olika hårdrocksbnd, typ AC/DC, Led Zeppelin etc.) Redigerat 19 April 2008 av svenomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Jag är ganska allätare, jag kan lyssna på allt från irländsk punkrock till thrash metal, men primärt lyssnar jag på death metal, gärna göteborgsdöds. Favoriter är In Flames, Dark Tranquillity, Arch Enemy, At the Gates, Soilwork, Children of Bodom, Violent Work of Art, The Haunted och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 visst lussnar man på det. In Flames, Dragonforce, Hammerfall, Dio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Gillar inte musik, men Dragonforce är rejält bra :) Lyssnar även på lite "teknorock", typ Robot Rock :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) Jag lyssnar aktivt på metal. Favoriterna för tillfället är DT, Trollfest o The Berzerker. Redigerat 8 Mars 2008 av XxXHaZteXxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.