Gäst GunsNroses Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 lyssnar på Guns n roses, metallica och Pantera. jag är en HEAYMETAL MAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 har även börjat lyssna på Soilwork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 In Flames, Pain of Salvation, Sentenced, Cradle of Filth, Children of Bodom, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Slayer, System of a Down, Nevermore, The Haunted, Opeth, Skid Row, Type O Negative, Static-X, Arch Enemy, Mors Principium Est, Evanescence, Hypocrisy, Sonata Arctica, Linkin Park, Vintersorg, W.A.S.P., Soilwork, Dream Theater, Entombed, Rammstein, Dissection, Construcdead, Apocalyptica, Norther, The Mars Volta, A Perfect Circle, Ablaze My Sorrow, Dia Psalma, Within Temptation, Nightwish, Borknagar, Megadeth, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Avatar, Saxon, Anorexia Nervosa, Machinae Supremacy, Khoma, Pain, Samael, At the Gates, Tool, Notre Dame, Passenger, Edge of Sanity, Behemoth, Wintersun, DragonForce, Helloween, Gackt, Lord Belial, Finntroll, Dir en grey, Candlemass, Emperor, Theatre of Tragedy, Masamichi Amano, The Black Mages... Bara några band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 (redigerat) In Flames, Pain of Salvation, Sentenced, Cradle of Filth, Children of Bodom, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Slayer, System of a Down, Nevermore, The Haunted, Opeth, Skid Row, Type O Negative, Static-X, Arch Enemy, Mors Principium Est, Evanescence, Hypocrisy, Sonata Arctica, Linkin Park, Vintersorg, W.A.S.P., Soilwork, Dream Theater, Entombed, Rammstein, Dissection, Construcdead, Apocalyptica, Norther, The Mars Volta, A Perfect Circle, Ablaze My Sorrow, Dia Psalma, Within Temptation, Nightwish, Borknagar, Megadeth, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Avatar, Saxon, Anorexia Nervosa, Machinae Supremacy, Khoma, Pain, Samael, At the Gates, Tool, Notre Dame, Passenger, Edge of Sanity, Behemoth, Wintersun, DragonForce, Helloween, Gackt, Lord Belial, Finntroll, Dir en grey, Candlemass, Emperor, Theatre of Tragedy, Masamichi Amano, The Black Mages... Bara några band. Här är det ju åtminstone en som har nån bra musiksmak ;). Om jag hade sett Metallica mitt i där nånstans hade det nästan varit ännu bättre :P. De flesta banden här har jag inte hört, men de är nog rätt bra ändå.. Redigerat 16 Mars 2008 av svenomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 In Flames, Pain of Salvation, Sentenced, Cradle of Filth, Children of Bodom, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Slayer, System of a Down, Nevermore, The Haunted, Opeth, Skid Row, Type O Negative, Static-X, Arch Enemy, Mors Principium Est, Evanescence, Hypocrisy, Sonata Arctica, Linkin Park, Vintersorg, W.A.S.P., Soilwork, Dream Theater, Entombed, Rammstein, Dissection, Construcdead, Apocalyptica, Norther, The Mars Volta, A Perfect Circle, Ablaze My Sorrow, Dia Psalma, Within Temptation, Nightwish, Borknagar, Megadeth, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Avatar, Saxon, Anorexia Nervosa, Machinae Supremacy, Khoma, Pain, Samael, At the Gates, Tool, Notre Dame, Passenger, Edge of Sanity, Behemoth, Wintersun, DragonForce, Helloween, Gackt, Lord Belial, Finntroll, Dir en grey, Candlemass, Emperor, Theatre of Tragedy, Masamichi Amano, The Black Mages... Bara några band. Här är det ju åtminstone en som har nån bra musiksmak ;). Om jag hade sett Metallica mitt i där nånstans hade det nästan varit ännu bättre :P. De flesta banden här har jag inte hört, men de är nog rätt bra ändå.. Allt däri var inte metal, men ändå. Metallica lär du aldrig se i min lista, de finner jag otroligt tråkiga, men jag två av deras låtar är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 In Flames, Pain of Salvation, Sentenced, Cradle of Filth, Children of Bodom, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Slayer, System of a Down, Nevermore, The Haunted, Opeth, Skid Row, Type O Negative, Static-X, Arch Enemy, Mors Principium Est, Evanescence, Hypocrisy, Sonata Arctica, Linkin Park, Vintersorg, W.A.S.P., Soilwork, Dream Theater, Entombed, Rammstein, Dissection, Construcdead, Apocalyptica, Norther, The Mars Volta, A Perfect Circle, Ablaze My Sorrow, Dia Psalma, Within Temptation, Nightwish, Borknagar, Megadeth, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Avatar, Saxon, Anorexia Nervosa, Machinae Supremacy, Khoma, Pain, Samael, At the Gates, Tool, Notre Dame, Passenger, Edge of Sanity, Behemoth, Wintersun, DragonForce, Helloween, Gackt, Lord Belial, Finntroll, Dir en grey, Candlemass, Emperor, Theatre of Tragedy, Masamichi Amano, The Black Mages... Bara några band. Tackar för det, nu slapp jag nöta ut mina fingrar genom att skriva massa. Kommer bara på ett fåtal som inte fanns med i din lista. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 jag fattar inte vad du ser hos Dir en Grey, bara en jäkla japan som skriker ljust (kan dom sjunga/growla/screama mörkt?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jag lyssnar på det mesta inom metal, mest metalcore, death metal och black metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 a7xbfmvcobsoaddisturbedslipknotilasysterochmycketmerräknasigueas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LUCOLDzor Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 lyssnar på riktig hårdrock, ACDC, Led Z, Black SabbathHehe exakt samma ^^ old-skool hardrock for the win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 jag fattar inte vad du ser hos Dir en Grey, bara en jäkla japan som skriker ljust (kan dom sjunga/growla/screama mörkt?)Bara för att du inte fattar vad de säger så betyder det inte att de är dåliga. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Klart det gör, dir en grey är ju inte bra :) ptja, om man skulle dra på en lista tro... 1394 A gruesome find Aaaarrghh Ablaze my sorrow Aborym Abyssic hate Acephale Aeon All shall perish amon amarth Amoral Anal nathrakh Anal Cunt Ancient existence And oceans Animal hate Annihilator Apocalyptica Arch enemy Arise Arsedestroyer Artrach At the gates Await rotenness Bal-Sagoth Barathrum Behemoth Belphegor Beneath the massacre Black horizons Blind guardian Bloodbath Bloodthorn Burzum Candlemass Cannabis corpse Cannibal corpse Carcass Ceremonial oath Chains of fire Chaos omen Chastisement Children of bodom Cliteater Coldseed Condemned Construcdead Corpse grinder Cradle of filth Craft Creature Crowbar Crown Dan Swanö Dark Funeral Dark tranquillity Darkane Darkthrone Dawn Deadlock Death Deathspell omega Decapitated Defleshed Deicide Demigod Demonical Destruction Deranged Devilyn Dimension Zero Dimmu borgir Disarmonia mundi Dismember Dissection Diva noctua entropia Dragonlord Dying fetus Embodied hate Edge of sanity Emperor Enslavement of beauty Entombed Eradication process Evocation Excrementory grindfuckers Face down Fatal recoil Finntroll Fleshcrawl Fleshless Forest of impaled Forgotten tomb Frost Game over Genocrush Ferox Goatholocaust God among insects Godisc Gojira Gorgoroth Gorguts Gospel of the horns Grand alchemist Graven Graveworm Hate Helheim Hermh Hollenthon Hypocrisy Hypothermia Illwill Immortal In battle In flames Infest Inquisition Insision Katharsis Killswitch engage Krisiun Kult of azazel Laethora Lamb of god Leng tch'e Lord belial Lordi Lost eden Loudness Macabre Malevolent creation Marduk Massemord Mayhem Memento mori Meshuggah Miseration Mithras Mnemic Moker Morbid angel Mors principium est Mortuus Mucid My shameful Månegarm Nachtfalke Naglfar Nargaroth Necrodeat Necroholocaust Necrophagia Nefastus dies Nile Norther Notre dame Old mans child Opeth Opthalamia Orkrist Otyg Pain Paincraze Painstruck Pantera Pantheon I Pantokrator Path of posession Pest Pig destroyer Plutonium Psycho circus Psycroptic Reverend bizarre Sagaris Samael Satyricon Saxon See you next tuesday Setherial Sexual organs discharging liquid substances Sezarbil Silencer Six feet under Skinless Snötårar Soilwork Solitude aeturnus Sombre chemin Sorgsvart Sorhin Souldrainer Spermswamp Sportlov Stabwound Stormlord Strapping young lad Suidakra Svartkraft Svartnat Svartnatt Syn:drom System shock Taake Terrifyer Terrorizer Testament The Berzerker The duskfall The haunted The kovenant Thyrfing Trivium Trollfest Trollheims grott Twilight Unleashed Urgehal Urshurark Usurper Vader Warcrusher Vargsång Watain Vehementer nos Windir Winter of sin Vintersorg Wintersun Visceral bleeding Vital remains Wolves in the throne room Vomitory Wood of infinity Wyrd Zombie destruction det var väl ungefär det mesta... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.