Hoppa till innehåll

Inga Hårdrockare På Detta Forum?


Rekommendera inlägg

  • Svar 142
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

In Flames, Pain of Salvation, Sentenced, Cradle of Filth, Children of Bodom, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Slayer, System of a Down, Nevermore, The Haunted, Opeth, Skid Row, Type O Negative, Static-X, Arch Enemy, Mors Principium Est, Evanescence, Hypocrisy, Sonata Arctica, Linkin Park, Vintersorg, W.A.S.P., Soilwork, Dream Theater, Entombed, Rammstein, Dissection, Construcdead, Apocalyptica, Norther, The Mars Volta, A Perfect Circle, Ablaze My Sorrow, Dia Psalma, Within Temptation, Nightwish, Borknagar, Megadeth, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Avatar, Saxon, Anorexia Nervosa, Machinae Supremacy, Khoma, Pain, Samael, At the Gates, Tool, Notre Dame, Passenger, Edge of Sanity, Behemoth, Wintersun, DragonForce, Helloween, Gackt, Lord Belial, Finntroll, Dir en grey, Candlemass, Emperor, Theatre of Tragedy, Masamichi Amano, The Black Mages...

 

Bara några band.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst svenomar

In Flames, Pain of Salvation, Sentenced, Cradle of Filth, Children of Bodom, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Slayer, System of a Down, Nevermore, The Haunted, Opeth, Skid Row, Type O Negative, Static-X, Arch Enemy, Mors Principium Est, Evanescence, Hypocrisy, Sonata Arctica, Linkin Park, Vintersorg, W.A.S.P., Soilwork, Dream Theater, Entombed, Rammstein, Dissection, Construcdead, Apocalyptica, Norther, The Mars Volta, A Perfect Circle, Ablaze My Sorrow, Dia Psalma, Within Temptation, Nightwish, Borknagar, Megadeth, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Avatar, Saxon, Anorexia Nervosa, Machinae Supremacy, Khoma, Pain, Samael, At the Gates, Tool, Notre Dame, Passenger, Edge of Sanity, Behemoth, Wintersun, DragonForce, Helloween, Gackt, Lord Belial, Finntroll, Dir en grey, Candlemass, Emperor, Theatre of Tragedy, Masamichi Amano, The Black Mages...

 

Bara några band.

Här är det ju åtminstone en som har nån bra musiksmak ;). Om jag hade sett Metallica mitt i där nånstans hade det nästan varit ännu bättre :P. De flesta banden här har jag inte hört, men de är nog rätt bra ändå..

Redigerat av svenomar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

In Flames, Pain of Salvation, Sentenced, Cradle of Filth, Children of Bodom, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Slayer, System of a Down, Nevermore, The Haunted, Opeth, Skid Row, Type O Negative, Static-X, Arch Enemy, Mors Principium Est, Evanescence, Hypocrisy, Sonata Arctica, Linkin Park, Vintersorg, W.A.S.P., Soilwork, Dream Theater, Entombed, Rammstein, Dissection, Construcdead, Apocalyptica, Norther, The Mars Volta, A Perfect Circle, Ablaze My Sorrow, Dia Psalma, Within Temptation, Nightwish, Borknagar, Megadeth, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Avatar, Saxon, Anorexia Nervosa, Machinae Supremacy, Khoma, Pain, Samael, At the Gates, Tool, Notre Dame, Passenger, Edge of Sanity, Behemoth, Wintersun, DragonForce, Helloween, Gackt, Lord Belial, Finntroll, Dir en grey, Candlemass, Emperor, Theatre of Tragedy, Masamichi Amano, The Black Mages...

 

Bara några band.

Här är det ju åtminstone en som har nån bra musiksmak ;). Om jag hade sett Metallica mitt i där nånstans hade det nästan varit ännu bättre :P. De flesta banden här har jag inte hört, men de är nog rätt bra ändå..

 

Allt däri var inte metal, men ändå. Metallica lär du aldrig se i min lista, de finner jag otroligt tråkiga, men jag två av deras låtar är okej.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

In Flames, Pain of Salvation, Sentenced, Cradle of Filth, Children of Bodom, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Slayer, System of a Down, Nevermore, The Haunted, Opeth, Skid Row, Type O Negative, Static-X, Arch Enemy, Mors Principium Est, Evanescence, Hypocrisy, Sonata Arctica, Linkin Park, Vintersorg, W.A.S.P., Soilwork, Dream Theater, Entombed, Rammstein, Dissection, Construcdead, Apocalyptica, Norther, The Mars Volta, A Perfect Circle, Ablaze My Sorrow, Dia Psalma, Within Temptation, Nightwish, Borknagar, Megadeth, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Avatar, Saxon, Anorexia Nervosa, Machinae Supremacy, Khoma, Pain, Samael, At the Gates, Tool, Notre Dame, Passenger, Edge of Sanity, Behemoth, Wintersun, DragonForce, Helloween, Gackt, Lord Belial, Finntroll, Dir en grey, Candlemass, Emperor, Theatre of Tragedy, Masamichi Amano, The Black Mages...

 

Bara några band.

Tackar för det, nu slapp jag nöta ut mina fingrar genom att skriva massa. Kommer bara på ett fåtal som inte fanns med i din lista. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart det gör, dir en grey är ju inte bra :)

 

ptja, om man skulle dra på en lista tro...

 

1394

A gruesome find

Aaaarrghh

Ablaze my sorrow

Aborym

Abyssic hate

Acephale

Aeon

All shall perish

amon amarth

Amoral

Anal nathrakh

Anal Cunt

Ancient existence

And oceans

Animal hate

Annihilator

Apocalyptica

Arch enemy

Arise

Arsedestroyer

Artrach

At the gates

Await rotenness

Bal-Sagoth

Barathrum

Behemoth

Belphegor

Beneath the massacre

Black horizons

Blind guardian

Bloodbath

Bloodthorn

Burzum

Candlemass

Cannabis corpse

Cannibal corpse

Carcass

Ceremonial oath

Chains of fire

Chaos omen

Chastisement

Children of bodom

Cliteater

Coldseed

Condemned

Construcdead

Corpse grinder

Cradle of filth

Craft

Creature

Crowbar

Crown

Dan Swanö

Dark Funeral

Dark tranquillity

Darkane

Darkthrone

Dawn

Deadlock

Death

Deathspell omega

Decapitated

Defleshed

Deicide

Demigod

Demonical

Destruction

Deranged

Devilyn

Dimension Zero

Dimmu borgir

Disarmonia mundi

Dismember

Dissection

Diva noctua entropia

Dragonlord

Dying fetus

Embodied hate

Edge of sanity

Emperor

Enslavement of beauty

Entombed

Eradication process

Evocation

Excrementory grindfuckers

Face down

Fatal recoil

Finntroll

Fleshcrawl

Fleshless

Forest of impaled

Forgotten tomb

Frost

Game over

Genocrush Ferox

Goatholocaust

God among insects

Godisc

Gojira

Gorgoroth

Gorguts

Gospel of the horns

Grand alchemist

Graven

Graveworm

Hate

Helheim

Hermh

Hollenthon

Hypocrisy

Hypothermia

Illwill

Immortal

In battle

In flames

Infest

Inquisition

Insision

Katharsis

Killswitch engage

Krisiun

Kult of azazel

Laethora

Lamb of god

Leng tch'e

Lord belial

Lordi

Lost eden

Loudness

Macabre

Malevolent creation

Marduk

Massemord

Mayhem

Memento mori

Meshuggah

Miseration

Mithras

Mnemic

Moker

Morbid angel

Mors principium est

Mortuus

Mucid

My shameful

Månegarm

Nachtfalke

Naglfar

Nargaroth

Necrodeat

Necroholocaust

Necrophagia

Nefastus dies

Nile

Norther

Notre dame

Old mans child

Opeth

Opthalamia

Orkrist

Otyg

Pain

Paincraze

Painstruck

Pantera

Pantheon I

Pantokrator

Path of posession

Pest

Pig destroyer

Plutonium

Psycho circus

Psycroptic

Reverend bizarre

Sagaris

Samael

Satyricon

Saxon

See you next tuesday

Setherial

Sexual organs discharging liquid substances

Sezarbil

Silencer

Six feet under

Skinless

Snötårar

Soilwork

Solitude aeturnus

Sombre chemin

Sorgsvart

Sorhin

Souldrainer

Spermswamp

Sportlov

Stabwound

Stormlord

Strapping young lad

Suidakra

Svartkraft

Svartnat

Svartnatt

Syn:drom

System shock

Taake

Terrifyer

Terrorizer

Testament

The Berzerker

The duskfall

The haunted

The kovenant

Thyrfing

Trivium

Trollfest

Trollheims grott

Twilight

Unleashed

Urgehal

Urshurark

Usurper

Vader

Warcrusher

Vargsång

Watain

Vehementer nos

Windir

Winter of sin

Vintersorg

Wintersun

Visceral bleeding

Vital remains

Wolves in the throne room

Vomitory

Wood of infinity

Wyrd

Zombie destruction

 

det var väl ungefär det mesta... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...