Zhark Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Lyssnar på i princip all rock som finns. Favoriter är Primus, Anthrax, Megadeth, Metallica, Guns N' Roses, Pantera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag lyssnar på Death Metal, jag är inte säker om det är "hårdrock"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Metal och Hårdrock är nästan samma sak, Hårdrock är en metal utan specefik genre. Vilka DM band lyssnar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag lyssanr på Dark Tranquillity, In Flames (dom är Melodeath, jag vet) Lamb of God, Slipknot, Arch Enemy och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Cannibal Corpse är ju ett Deathmetal band, vissa säger att Cannibal Corpse är världens brutalaste band.. Men deathmetal är Hårdrock ja.. OffTopic: om någon ahr nån fråga om metal så skicka ett pm till mig, jag vet allt om metal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Cannibal Corpse är ju ett Deathmetal band, vissa säger att Cannibal Corpse är världens brutalaste band.. Men deathmetal är Hårdrock ja.. OffTopic: om någon ahr nån fråga om metal så skicka ett pm till mig, jag vet allt om metal.. Vet du allt om Metal? ;: Du är en liten unge du är bara 11 år xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Cannibal Corpse är ju ett Deathmetal band, vissa säger att Cannibal Corpse är världens brutalaste band.. Men deathmetal är Hårdrock ja.. OffTopic: om någon ahr nån fråga om metal så skicka ett pm till mig, jag vet allt om metal.. xD Skrattade skitmycket där. Idiot. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Cannibal Corpse är ju ett Deathmetal band, vissa säger att Cannibal Corpse är världens brutalaste band.. Men deathmetal är Hårdrock ja.. OffTopic: om någon ahr nån fråga om metal så skicka ett pm till mig, jag vet allt om metal.. Vet du allt om Metal? ;: Du är en liten unge du är bara 11 år xD Seriöst, Jag har en lista med alla metal artister(dem kända) och vilka musikstiler dem är? Vet du ens hur metal blev Metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 (redigerat) Man gör metal genom att smälta malm, det är troligen hur det blev metal. :) Redigerat 11 Mars 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 är nog ingen "hårdrockare" men gillar lite rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 gillar mest red hot chili peppers och typ arctic monkeys och TheOffspring, men kan lyssna på Dragonforce också i bland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 (redigerat) Cannibal Corpse är ju ett Deathmetal band, vissa säger att Cannibal Corpse är världens brutalaste band.. Men deathmetal är Hårdrock ja.. OffTopic: om någon ahr nån fråga om metal så skicka ett pm till mig, jag vet allt om metal.. Vet du allt om Metal? ;: Du är en liten unge du är bara 11 år xD Seriöst, Jag har en lista med alla metal artister(dem kända) och vilka musikstiler dem är? Vet du ens hur metal blev Metal? Men kan du allt utan listan? :meddum: Redigerat 14 Mars 2008 av X3RO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.