Ozoon Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Mig med, men inte bara. Hårdrock inkluderar metal, alla subgenrer (death, black, gore, grind, heavy osv osv.), så hårdrock är en stor genre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Multi Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Klart man e hårdrockare, Band som hardcore superstar,crashdiet, freedom call , korn och slayer spelas mycket i mina hörlurar :) OT: usch va få smileys de f*n att välja på här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 DIO, Black Sabbath, Jimi Hendrix, Magnum, Ozzy osbourne, Rainbow, Deep purple (dock mer Rock n' roll), ZZ Top (också Rock n' roll)m.m. För er som inte vet var det Ronnie James Dio som gjorde horntecknet populärt inom metal, han lärde sej det av sin mormor när han var liten då hela hans släkt är s*tanister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Just nu lyssnar jag lite mer på dessa banden Blood stain child - tex Dark Tranquility Deathstars Children of bodom sen har vi Dragonforce Within Tempation Epica Nightwish m.m Det är väl mer som ett speed-metal band? :huh: Power-metal. Dragonforce är extreme power metal men tog med det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Lyssnar mest på Metal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 In Flames, Pain of Salvation, Sentenced, Cradle of Filth, Children of Bodom, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Slayer, System of a Down, Nevermore, The Haunted, Opeth, Skid Row, Type O Negative, Static-X, Arch Enemy, Mors Principium Est, Evanescence, Hypocrisy, Sonata Arctica, Linkin Park, Vintersorg, W.A.S.P., Soilwork, Dream Theater, Entombed, Rammstein, Dissection, Construcdead, Apocalyptica, Norther, The Mars Volta, A Perfect Circle, Ablaze My Sorrow, Dia Psalma, Within Temptation, Nightwish, Borknagar, Megadeth, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Avatar, Saxon, Anorexia Nervosa, Machinae Supremacy, Khoma, Pain, Samael, At the Gates, Tool, Notre Dame, Passenger, Edge of Sanity, Behemoth, Wintersun, DragonForce, Helloween, Gackt, Lord Belial, Finntroll, Dir en grey, Candlemass, Emperor, Theatre of Tragedy, Masamichi Amano, The Black Mages... Bara några band. Atreyu, Bullet for my Valentine, Sonic Sydicate, All that Remains, As I Lay Dying, Escape the Fate, Intohimo, Blessthefall, It Dies Today, Hawthorne Heights är nog de band med mest spelningar i min playlist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 In Flames, Pain of Salvation, Sentenced, Cradle of Filth, Children of Bodom, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Slayer, System of a Down, Nevermore, The Haunted, Opeth, Skid Row, Type O Negative, Static-X, Arch Enemy, Mors Principium Est, Evanescence, Hypocrisy, Sonata Arctica, Linkin Park, Vintersorg, W.A.S.P., Soilwork, Dream Theater, Entombed, Rammstein, Dissection, Construcdead, Apocalyptica, Norther, The Mars Volta, A Perfect Circle, Ablaze My Sorrow, Dia Psalma, Within Temptation, Nightwish, Borknagar, Megadeth, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Avatar, Saxon, Anorexia Nervosa, Machinae Supremacy, Khoma, Pain, Samael, At the Gates, Tool, Notre Dame, Passenger, Edge of Sanity, Behemoth, Wintersun, DragonForce, Helloween, Gackt, Lord Belial, Finntroll, Dir en grey, Candlemass, Emperor, Theatre of Tragedy, Masamichi Amano, The Black Mages... Bara några band. Slipknot, Korn m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Wow, hade ingen av er spelat Guitar Hero III hade ni f*n inte ens vetat vilka Dragonforce var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Wow, hade ingen av er spelat Guitar Hero III hade ni f*n inte ens vetat vilka Dragonforce var. Jag visste inte ett skit om Dragonforce innan jag spela GH. :) Klart man är hårdrockare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Wow, hade ingen av er spelat Guitar Hero III hade ni f*n inte ens vetat vilka Dragonforce var. Spelas ju på MTV 24/7, det var hur jag fick veta vem de var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 (redigerat) Jag kände till Dragonforce innan GH kom ut överhuvudtaget, dessutom lirar jag inte GH. Killswitch Engage, Caliban, As I Lay Dying, Trivium, Cute Is What We Aim For, From First To Last, Catherine, Bring Me The Horizon och The Black Dahlia Murder spelas mest hos mig. Ganska blandat, men allt inom nån sorts rockmusik iaf ^^ Redigerat 19 April 2008 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Ny temporär favorit igen: Gutrot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.