Hoppa till innehåll

The Wrestling Game!


Bortgjord
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej.

 

För någon månad sedan hittade jag ett underbart MMOG (massive multiplayer online game) som heter The Wrestling Game (vanlig länk här, men läs klart först!,

*borttaget*

 

Det går ut på att du ska göra en Wrestler, följa den och hjälpa honom till att blir bäst.

Det finns 5 olika klasser man kan vara:

 

Balanced:

Det tar 15% snabbare att uppgradera en "stat" (kommer till det senare vad de är).

Och dessa är mest all-around, som hybrider, om du inte vet riktigt vad du ska vara så är du denna.

 

På topplistan är det ungefär 35% som är dessa, flera über-spelare gillar dessa.

 

Technique:

Det tar 25% snabbare att uppgradera Technique staten.

Dessa är mest sådana som använder Submission moves. Ni som inte vet vad det är, hm...ni kanske minns det klassiska "polis-greppet"? Det är som det, man skadar ut dom genom att hålla något grepp...

Dom är väldigt användbara när man ska skada ut dom..

 

På topplistan är det ungefär runt 13% som är Technique

En Technique är jag i alla fall.

 

Strenght:

Det tar 25% snabbare att uppgradera Strength staten.

 

Låt dina muskler krossa sin motståndare. Dessa har en massiv skada på de andra.

De har även en "skill" som gör göra så att dina modståndare börjar att blöda, då kan du skada ut som.

 

Ungefär 27% använder denna på topplistan.

Speed:

Enligt mig den sämsta och jobbigaste klassen..

Dessa har typ ingen skada, ingen defence, ingen stil.

Det enda dom kan göra är att undvika attacker bättre, dessutom är dom speciella på PIN (Det är när du ska ta ut en motståndare, normalt, de ska vara med båda axlarna på mattan i 3 sekunder)...

 

typ 5% är dessa på topplistan...

 

Resistance:

Riktigt stora gubbar... När mi n Wrestler blir gammal och dör så ska jag köra med denna.

Dessa är så underbara! De har RIKTIGT mycket liv!

De har 2 skills som ger liv på dom.

Dessa kan ha runt 1700 liv, vilket gör så att de kan hålla sig jätte länge i en match... Då får de väldigt mycket Experince points (vilken gör så att du kan köpa speciella grejer, som nya MATCHER - matcher, som Last Man Standing, First Blood, Submission, Triple Treath - och en massa andra..

 

Ungefär 25% är dessa på topplistan...

 

 

Det var allt om klasserna!

 

 

 

 

Kan börja gå över till Stats.

Det kostar lite pengar (lite) att uppgradera en stat, och det tar inte alls lång tid i början, men i slutet när du har runt 40 stats (i din huvud-stat) kan det ta runt 80 timmar för att det ska bli klart.

Se till att du ALLTID arbetar på en stat.

När de är klart så får du skill-points från detta... Då går du in i GYM och IMPROVE YOUR ABILITIES, då kan du sätta ut lite poäng på några skills som gör din gubbe bättre.

 

 

Det var allt, grunden till spelet...

 

 

Det finns en stor tävlig på detta spelet nu, man kan vinna 2 års Support och 500 TP (behövs när man ska gå med i turneringar), och man ska invita flest folk till detta spelet.

Och jag vill så gärna vinna detta, så kan ni registrera er på min *borttaget*

 

 

 

När ni registrerar er på min refi-länk så behöver du ha senare:

- Real Player;

- Confirmed e-mail;

- to gain more than 20 stat levels.

20 stat point är inte alls mycket... Du behöver bara ha 5 i varje skill då...

 

Om ni inte känner för att spela så kan ni i alla fall registrera er och fixa 20 stat points, det tar ungefär 1 timme bara.

 

 

 

Förklarar mig om inGame:

 

Wrestler data - din info om Wrestlern

Mainboard --> Challenge, där utmanar du... se till att det står Modificator: +100 / -100 ELLER ska det vara mellan 0-100 / 100-200 Då vinner du lättar

 

Invitational - Där utmanar du andra och tjänar lite pengar..

 

Gym:

Learn new moves - Där köper du nya moves... du kan lära dig fler moves när du har satt några skills..

Train Moves - där tränar du dina moves

Create a Taunt - Det är ett måste! Köp en Taunt, och det ska vara den lättaste, Duration 5 sec, osv...

Create a Finisher - beror på vilken klass du är:

Pin Finisher: Speed

Direct Damage Finisher: Resistance, Strength, Tech (om de vill), balance, och speed.

Submission Finisher: Tech.

 

När du gör en finisher så ska din Adrenaline kostnad inte vara hög, den kan vara runt 50-100 nu i början. Om du ha en Sub Finisher eller Pin Finisher så ska du använda den när motståndaren har Orange liv (25%)... Det kan du ändra sen

 

 

Tack.

/bortgjord.

 

 

Vanlig: http://www.thewrestlinggame.com (rekommenderad)

 

Refi-länk: *borttaget*

 

De som spelar är:

 

Namn ----- Wrestler Namn ----- Klass

 

Bortgjord - Geeky - Technique

Redigerat av Nafrali
§3.6
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...