Ganon Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 När jag ska typ ladda ner eller se klipp på youtube så standar nerladdnignen vid 15%. jag har en trådlös router och jag fick problemet då jag installerade den, det funkar när jag kör på grannes trådlösa :rolleyes: :D vad kan va fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Hade ett liknande problem med min brandvägg då allting stannade på 00:03 av nån anledning. Prova med att stänga av den för att se om det är den som strular. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Nepp,det funka inte:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Kan också vara problem med din flash media player om den stannar när du ser filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 försökt går inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Har du testat att uppdatera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 hm... du kanske förlorar signalen till routern, det gjorde jag när jag hadde trådlöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Hmmmm.... tror det inte finns något mer att göra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 om det är att jag förlorar signalen till routern så vet jag ändå inte hur jag ska fixa det: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.