Ganon Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Skrivet 8 Mars 2008 När jag ska typ ladda ner eller se klipp på youtube så standar nerladdnignen vid 15%. jag har en trådlös router och jag fick problemet då jag installerade den, det funkar när jag kör på grannes trådlösa :rolleyes: :D vad kan va fel?? Citera
Fality Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Skrivet 8 Mars 2008 Hade ett liknande problem med min brandvägg då allting stannade på 00:03 av nån anledning. Prova med att stänga av den för att se om det är den som strular. Citera
Nerd Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Skrivet 8 Mars 2008 Kan också vara problem med din flash media player om den stannar när du ser filmer. Citera
Arako Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Skrivet 9 Mars 2008 hm... du kanske förlorar signalen till routern, det gjorde jag när jag hadde trådlöst Citera
Senestor Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Skrivet 9 Mars 2008 Hmmmm.... tror det inte finns något mer att göra ;) Citera
Ganon Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2008 om det är att jag förlorar signalen till routern så vet jag ändå inte hur jag ska fixa det: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.