Gäst Double Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Alltså, min polare försöker undvika mig på något sett, varför vet jag inte, men asså när jag typ ringer till han svarar han inte eller så, men han skriver på msn, och vet inte riktigt vad jag ska skriva tillbaka.. Alltså jag är 1 år yngre, han har tjej och så, vet inte om han bara typ har börjat umgås med tjejen och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Ta inte illa upp men.. du kanske är "nördig" eller liknande och nu när han har en tjej vill han ha mer status och inte umgås med såna som dig. Det var bara en fundering, skrik inte på mig nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 "nördig"? Tss, han ringde mig förut hela tiden med, och jag är antagligen inte så mkt mer "nördigare" än hans andra vänner. Och dom har inte heller tjejer, dom flesta av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bortgjord Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 1. Du snodde hans tjej 2. Du har varit dum mot honom 3. Du pratar om din tjej hela tiden 4. Du är tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Pff. Killar är så negativa. Din polare är antagligen förälskad eller kåt upp över öronen i sin tjej. När han lugnat ner sig, blivit dumpad eller blir dumpad så kommer han att hänga mer med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 (redigerat) 1. Du snodde hans tjej 2. Du har varit dum mot honom 3. Du pratar om din tjej hela tiden 4. Du är tråkig Jag har inte snott hans tjej, har aldrig haft någon, har inte varit dum mot honom, isåfall skulle han säga till kan jag ju säga, och tråkig tror jag nog knappast, jag hänger bara efter honom, vi gillar typ samma saker, så vi gör det vi båda gillar. Och tack Draghon, hoppas han blir dumpad. Redigerat 10 Mars 2008 av Double Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 1. Du snodde hans tjej 2. Du har varit dum mot honom 3. Du pratar om din tjej hela tiden 4. Du är tråkig Jag har inte snott hans tjej, har aldrig haft någon, har inte varit dum mot honom, isåfall skulle han säga till kan jag ju säga, och tråkig tror jag nog knappast, jag hänger bara efter honom, vi gillar typ samma saker, så vi gör det vi båda gillar. Och tack Draghon, hoppas han blir dumpad. ...och där märker vi ju hur bra kompis du är. Ska du inte hoppas att han blir väldigt olyckligt dumpad också så han behöver dig ännu mer, huh? Patetiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 1. Du snodde hans tjej 2. Du har varit dum mot honom 3. Du pratar om din tjej hela tiden 4. Du är tråkig Jag har inte snott hans tjej, har aldrig haft någon, har inte varit dum mot honom, isåfall skulle han säga till kan jag ju säga, och tråkig tror jag nog knappast, jag hänger bara efter honom, vi gillar typ samma saker, så vi gör det vi båda gillar. Och tack Draghon, hoppas han blir dumpad. ...och där märker vi ju hur bra kompis du är. Ska du inte hoppas att han blir väldigt olyckligt dumpad också så han behöver dig ännu mer, huh? Patetiskt... Nej, "olyckligt" behöver det inte vara, men han kanske dumpar hon, och han behöver inte någon av oss "mycket".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 (redigerat) Okej, då sammanstället jag lite fakta här: (Första siffran är fakta baserad på vad du sagt, undersiffran är min kommentar) ------------------------------ 1. Din kompis undviker dig = Är han arg på dig eller bara upptagen? 1 = Han är sur, annars skulle han svarat. 2. Du tror inte att han kan vara sur på dig av någon anledning, men ändå önskar du att han blir dumpad av sin tjej. 2 = Jag skulle inte heller vela vara kompis med dig -_- 3. Du är ett år yngre. Du tror inte han tycker att du är tråkig för att ni gillar samma saker. 3 = FOLK FÖRÄNDRAS. 4. Han "ringde dig" hela tiden förut. Du hänger efter honom. 4 = Ingen gillar klängiga personer. 5. Du tror inte att hans kompisar är mycket nördigare än vad du är. 5 = Du tror? Så du känner inte hans andra kompisar? Då har han troligtvist börjat umgås med dem istället. 6. Du skriver på ett forum och frågar om hjälp för att han inte svarat på dina samtal eller msn meddelanden. 6 = Klängig och desperat- Har du inga andra kompisar att hänga med? ------------------------------ NOTERA: Det uttryckta ovan är baserat på fakta och speglar inget personligt agg. Redigerat 11 Mars 2008 av MoveMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Jag känner hans andra kompisar, och jag är helt okej, men wtf, lås tråden, alla tror jag är ett pucko.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Jag känner hans andra kompisar, och jag är helt okej, men wtf, lås tråden, alla tror jag är ett pucko.. Och du tror inte att det finns någon anledning till att alla tror du är ett pucko? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 3. Du är ett år yngre. Du tror inte han tycker att du är tråkig för att ni gillar samma saker. 3 = FOLK FÖRÄNDRAS. jag har en polare som är 13 år och jag är 11. är det lite ovanligt eller? vi bråkar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.