Hoppa till innehåll

Hjälp


Gäst Double
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Double

Alltså, min polare försöker undvika mig på något sett, varför vet jag inte, men asså när jag typ ringer till han svarar han inte eller så, men han skriver på msn, och vet inte riktigt vad jag ska skriva tillbaka..

 

Alltså jag är 1 år yngre, han har tjej och så, vet inte om han bara typ har börjat umgås med tjejen och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Ta inte illa upp men.. du kanske är "nördig" eller liknande och nu när han har en tjej vill han ha mer status och inte umgås med såna som dig. Det var bara en fundering, skrik inte på mig nu :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Double

"nördig"?

Tss, han ringde mig förut hela tiden med, och jag är antagligen inte så mkt mer "nördigare" än hans andra vänner.

 

Och dom har inte heller tjejer, dom flesta av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Double

1. Du snodde hans tjej

2. Du har varit dum mot honom

3. Du pratar om din tjej hela tiden

4. Du är tråkig

Jag har inte snott hans tjej, har aldrig haft någon, har inte varit dum mot honom, isåfall skulle han säga till kan jag ju säga, och tråkig tror jag nog knappast, jag hänger bara efter honom, vi gillar typ samma saker, så vi gör det vi båda gillar.

 

Och tack Draghon, hoppas han blir dumpad.

Redigerat av Double
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Du snodde hans tjej

2. Du har varit dum mot honom

3. Du pratar om din tjej hela tiden

4. Du är tråkig

Jag har inte snott hans tjej, har aldrig haft någon, har inte varit dum mot honom, isåfall skulle han säga till kan jag ju säga, och tråkig tror jag nog knappast, jag hänger bara efter honom, vi gillar typ samma saker, så vi gör det vi båda gillar.

 

Och tack Draghon, hoppas han blir dumpad.

 

...och där märker vi ju hur bra kompis du är. Ska du inte hoppas att han blir väldigt olyckligt dumpad också så han behöver dig ännu mer, huh? Patetiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Double

1. Du snodde hans tjej

2. Du har varit dum mot honom

3. Du pratar om din tjej hela tiden

4. Du är tråkig

 

Jag har inte snott hans tjej, har aldrig haft någon, har inte varit dum mot honom, isåfall skulle han säga till kan jag ju säga, och tråkig tror jag nog knappast, jag hänger bara efter honom, vi gillar typ samma saker, så vi gör det vi båda gillar.

 

Och tack Draghon, hoppas han blir dumpad.

 

...och där märker vi ju hur bra kompis du är. Ska du inte hoppas att han blir väldigt olyckligt dumpad också så han behöver dig ännu mer, huh? Patetiskt...

 

Nej, "olyckligt" behöver det inte vara, men han kanske dumpar hon, och han behöver inte någon av oss "mycket"..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, då sammanstället jag lite fakta här:

(Första siffran är fakta baserad på vad du sagt, undersiffran är min kommentar)

------------------------------

1. Din kompis undviker dig = Är han arg på dig eller bara upptagen?

1 = Han är sur, annars skulle han svarat.

 

2. Du tror inte att han kan vara sur på dig av någon anledning, men ändå önskar du att han blir dumpad av sin tjej.

2 = Jag skulle inte heller vela vara kompis med dig -_-

 

3. Du är ett år yngre. Du tror inte han tycker att du är tråkig för att ni gillar samma saker.

3 = FOLK FÖRÄNDRAS.

 

4. Han "ringde dig" hela tiden förut. Du hänger efter honom.

4 = Ingen gillar klängiga personer.

 

5. Du tror inte att hans kompisar är mycket nördigare än vad du är.

5 = Du tror? Så du känner inte hans andra kompisar? Då har han troligtvist börjat umgås med dem istället.

 

6. Du skriver på ett forum och frågar om hjälp för att han inte svarat på dina samtal eller msn meddelanden.

6 = Klängig och desperat- Har du inga andra kompisar att hänga med?

------------------------------

 

NOTERA: Det uttryckta ovan är baserat på fakta och speglar inget personligt agg.

Redigerat av MoveMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OvENchIn

3. Du är ett år yngre. Du tror inte han tycker att du är tråkig för att ni gillar samma saker.

3 = FOLK FÖRÄNDRAS.

 

jag har en polare som är 13 år och jag är 11. är det lite ovanligt eller? vi bråkar aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...