Senestor Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) Viket spel är roligtast? Mitt e nog motorstorm Redigerat 8 Mars 2008 av DarkManyd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Assasins creed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Uncharted: Drake´s fortune. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 GTA IV Och EA Skate :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 det finns skitmånga sådana här trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Motorstorm och Call of duty 3 + Fall of resistence , (eller vad det nu heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Guitar Hero: Aerosmith, även om jag inte fått det än så har jag testat det på min PS2 och där är det en solklar favorit, och vi alla vet att PS3- versionen är bättre än de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fanofaik Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 mgs4 vad annars :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Svar till Jacquot: Resistance: Fall of Man Snart blir det MGS4, ska beställa det idag, vi kom från semestern igår och min pappa har inte pallat beställa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 GH3 och GTA IV :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Metal Gear Solid 4!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Har just nu.. Ulltimate alliance Resistance - fall of man Motorstorm Fifa 08 Nhl 08 Gta IV Ratchet & clank: tools of destruction Skate Guitar hero 3 Virtuala tennis 3 Battlefield - bad company Gran turismo 5 prologue Fifa street 3 tror jag inte glömt något, men mitt favospel är just nu battlefield bad company =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.