Hoppa till innehåll

Kritiken Emot Moderatorerna


Bortgjord
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej.

 

 

Först och främst! Man KAN inte bli straffad om man klagar på en person som jobbar. Det är inget personligtpåhopp, ingenting, det är deras insats på forumet - och inte personen själv.

 

Detta skrev jag till Nafarati (vad han nu heter), jag fick en tillsägelse:

 

Det är min plikt att hjälpa små moderatorer som ger ut en fel bedömning om folk.

 

Vi börjar med min varning.

"brott mot §3.6"... Det innebär? Du måste skriva vad jag gjorde för fel, klart och tydligt. Man ska inte behöva läsa igenom reglerna igen. Du ska skriva KLART OCH TYDLIGT vad jag gjorde för fel.

 

Förresten, jag har inte skrivit om mig själv än.

Jag är rob, en Super-Moderator (näst högsta ranken) på Sveriges största Browerspelsforum, Travian. Travian vann första pris år 2006 för världens bästa Browserspel.

 

Jag vet att du är en liten Moderator, kanske inte helt mogen för posten, folk som ni gör misstag.

 

 

På tal om brottet. Postat en Referens-länk?

Nu måste du ta och ge dig.

Jag postade en Referens-länk MED en vanlig länk, då är det inte ett tvunget att trycka på Referensen.

 

Vet du ens vad regeln är till för?

Regeln finns för att undvika att folk ska lura in andra på en bonus för sin egen vinning. Då det SKA vara tillåtet att måste en referenslänk, OM man visar vilken som är utan bonus och den med bonus..

 

 

Edit:

Och han skrev klart och tydligt i tråden att han skulle flytta tråden, gjorde han det? NEJ! Han stänger tråden istället.

Redigerat av Bortgjord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta det direkt (via PM) med Nafrali då hela inlägget är riktat åt honom. REF-länkar är ALLTID förbjudna, det spelar ingen roll ifall du anger att det är en REF-länk. Det står klart och tydligt att de är förbjudna och då är det bara att gilla läget och inte skriva dessa. Skriver man dessa så får man helt enkelt ta konsekvenserna av det.

 

- Tråd låst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...