Hoppa till innehåll

Kritiken Emot Moderatorerna


Rekommendera inlägg

Eftersom min förra tråd blev låst så gör jag en till..

 

Ta din frihet och ge konstruktiv kriktik till Moderatorerna..

 

 

Jag tycker att ni måste skriva mer utförligare när ni ger någon en tillsägelse, skriv vad brottet var.

Sen behöver ni inte bara gå och låsa en tråd bara för att den var riktad med en Mod.

 

YTTRANDEFRIHET!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Så du skulle acceptera yttrandefriheten om jag sprang in till ditt hus och förolämpade dig och vad du gör för fel? Man får bestämma över sin egen hemsida själv. Om det nu är riktat mot en moderator, eller i huvudtaget mot vilken medlem som helst, skicka ett pm bara.

Redigerat av Hummerpojken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Hummerpojken", du förstår inte ens syftet med tråden.

 

Springa och förolämpa någon annan är ett påhopp som kan straffas.

Om man får kritisera andras arbetsinsats.

 

Jag trodde att jag skrev klart och tydligt "KONSTRUKTIV" kritik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Snälla rara, om du nu är moderator på Travian. Kom ihåg, detta är inte Travian. Man måste följa reglerna dit man kommer.

Vad är det med dig?

 

Jag skrev:

GE KONSTRUKTIV KRITIK!

Menas med att man ger tips och råd hur dom kan förbättra sig?!

 

Har jag ens sagt att detta är Travian?

Redigerat av Bortgjord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur ska vi kunna förbättra tillsägelserna? De är helt okej enlig mig. Det står klart och tydlig vad regelbrottet som man gjorde va. Nu vill jag också veta vad du (Bortgjord) tycker vi ska förbättra samt hur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är ju dum i huvet, jag är/har varit modenator på flertal sidor, dem flesta är spelhemsidor eller browserspelsidor. Om du är en supermod på travian sidan så borde du likväl som jag vet att varje sida har OLIKA regler som man måste följa, det finns inte många sidor som har likadana regler. Om du ska vara medlem på detta forum så är det bara att anpassa sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är ju dum i huvet, jag är/har varit modenator på flertal sidor, dem flesta är spelhemsidor eller browserspelsidor. Om du är en supermod på travian sidan så borde du likväl som jag vet att varje sida har OLIKA regler som man måste följa, det finns inte många sidor som har likadana regler. Om du ska vara medlem på detta forum så är det bara att anpassa sig.

Jag, dum i huvudet?

Om du är så mycket smartare så bör du veta vad syftet är med tråden?

 

Syftet är att GE KONSTRUKTIV KRITIK som kan hjälpa modsen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är ju dum i huvet, jag är/har varit modenator på flertal sidor, dem flesta är spelhemsidor eller browserspelsidor. Om du är en supermod på travian sidan så borde du likväl som jag vet att varje sida har OLIKA regler som man måste följa, det finns inte många sidor som har likadana regler. Om du ska vara medlem på detta forum så är det bara att anpassa sig.

Jag, dum i huvudet?

Om du är så mycket smartare så bör du veta vad syftet är med tråden?

 

Syftet är att GE KONSTRUKTIV KRITIK som kan hjälpa modsen!

 

Alla modenenatorerna sköter sitt jobb, du fick en ts för att du inte hade läst reglerna och för att du misskötte dig. Ge dig. Anpassa dig.

 

Och jag finner ingen anledning varför du ska anmäla mitt inlägg bara för att du blev ägd som en kaka blir av en tjockis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nerd; läs trådens syfte:

 

Ta din frihet och ge konstruktiv kriktik till Moderatorerna..

 

 

Jag tycker att ni måste skriva mer utförligare när ni ger någon en tillsägelse, skriv vad brottet var.

Sen behöver ni inte bara gå och låsa en tråd bara för att den var riktad med en Mod.

 

YTTRANDEFRIHET!

 

 

Snälla rara, om du nu är moderator på Travian. Kom ihåg, detta är inte Travian. Man måste följa reglerna dit man kommer.

 

Vad är det med dig?

 

Jag skrev:

GE KONSTRUKTIV KRITIK!

Menas med att man ger tips och råd hur dom kan förbättra sig?!

 

Har jag ens sagt att detta är Travian?

 

 

Denna tråden har INGET emot min tillsägelse.

 

Detta tråden ger man tips till Mod'sen hur de kan förbättra sig och så.

 

 

Personligen har jag inget på lager, jag blev nyss medlem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...