Gäst GripenII Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) Ibland på Skissa och Gissa skirvar andra fula ord, skriver "jag vill ha sex" ller "nån som e kåt", ritar snuskiga saker. Kan nån mod/admin kolla skissa och gissa då och då? -.- Just nu på skärmen: inget Redigerat 9 Mars 2008 av GripenII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag har bara provat på det en gång, men som GripenII sade så ser det ut att förekomma rätt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Det är inte fuska som sköter Skissa Och Gissa, utan det är nån annan randomsida, tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 skissa och gissa funkar inte för mej. står att jag måste ladda ner java men det har jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Detta tillhör inte fuska.se bara så att ni vet så admin kan inte göra något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.