Gäst GripenII Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) Ibland på Skissa och Gissa skirvar andra fula ord, skriver "jag vill ha sex" ller "nån som e kåt", ritar snuskiga saker. Kan nån mod/admin kolla skissa och gissa då och då? -.- Just nu på skärmen: inget Redigerat 9 Mars 2008 av GripenII Citera
Garone Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Skrivet 9 Mars 2008 Jag har bara provat på det en gång, men som GripenII sade så ser det ut att förekomma rätt ofta. Citera
Katt Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Skrivet 9 Mars 2008 Det är inte fuska som sköter Skissa Och Gissa, utan det är nån annan randomsida, tror jag... Citera
Arako Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Skrivet 9 Mars 2008 skissa och gissa funkar inte för mej. står att jag måste ladda ner java men det har jag gjort. Citera
GameLevel Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Skrivet 9 Mars 2008 Detta tillhör inte fuska.se bara så att ni vet så admin kan inte göra något Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.