Garone Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag har både en rune scimmy och en rune 2h. Vilken av dem är bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 scimmy så får du mer defens men 2h skadar mer och e bra om man har mkt str Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag fokuserar mest på str. Borde jag då använda 2h? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag fokuserar mest på str. Borde jag då använda 2h? Jepp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 om du är f2p så ska du ha scimmy :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jo, jag är f2p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Leeggollas sluita skriva du är en idiot ok? HAHAH scimmy defence? LOL! Man ska alltid ha scimmy vid träning! 2h använder man i wildy/bh for att göra K0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Leeggollas sluita skriva du är en idiot ok? HAHAH scimmy defence? LOL! Man ska alltid ha scimmy vid träning! 2h använder man i wildy/bh for att göra K0Du har rätt i att man alltid använder scimmi vid träning och 2h vid K0, men du behöver ju inte säga att han e en idiot för det e han nog inte. Han har kanske inte spelat så länga som du?? Men scimmi är bäst för alla sorters träning. Utom range/mage då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 lol man får visst mer defens om man har shimmy för då kan du ha sköld! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 scimmy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 lol man får visst mer defens om man har shimmy för då kan du ha sköld!Du får inte mer defence XP om du har sköld. Du får defence XP när du skadar. Inte när den andre spelaren/monstret skadar dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 lol man får visst mer defens om man har shimmy för då kan du ha sköld! HAHAHAHHA jag skrattade så mycket att jag pissade ner mig. HAHAAHHA! man kan ej gå upp i def lvl om man har sköld och använder str på vapen. Asså som jag sa innan. Sluta skriva här när du inte kan nåt det blir bara en massa spam! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg