SonyPSP Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) Archlord är ett väldigt bra MMORPG spel, det är ungefär som wow men kostar inget. Det kostade förut men inte nu längre. Börja köra nu och känn beroendet börja. http://www.archlordgame.com/splash/index.p...eturn=index.php Där är länken Jag ska posta lite screens snart :) Redigerat 9 Mars 2008 av SonyPSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Ska jag va ärlig om vad jag tycker så gillar jag inte detta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Har hört att det är enda stor grindfest. ( Ja, t.o.m värre än WoW-grind ) Kostar det inte att köpa själva spelet dock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 nej det är helt gratis att ladda ner och spela(vissa affärer säljer dock det men köp inte det därifrån) och ja...wow är inget emot archlord. inte för att wow har mkt grind men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Detta är ett av dom segaste mmorpg spelen jag har testat. Testade bara lite hos en kompis och det räckte. Det är aldeles för mkt grindning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 WoW är inte mkt grinding förrutom på 70 när man grindar pengar, wow lvlar man 85% quest 10% instances och 5% grinding Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst totte112 Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 nej inte ett spel i min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Har hört att det är enda stor grindfest. ( Ja, t.o.m värre än WoW-grind ) Kostar det inte att köpa själva spelet dock?Hah, du har knappast spelat WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Har hört att det är enda stor grindfest. ( Ja, t.o.m värre än WoW-grind ) Kostar det inte att köpa själva spelet dock?Hah, du har knappast spelat WoW. Tyvärr har jag det, och från min erfarenhet innehåller det en massa grind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 när jag testade wow tyckte även jag att det var en massa grind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 omg...gå och spela fler mmorpg genast. wow är ett av de enklaste som finns. kanske därför så många spelar det...de är för noob för alla andra spel som är lite mer utmanande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 asså archlord rockar fett yo som heaton mään börja köra nu om ni gillar att vara beroende av spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.