eeewwhh Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 tycker dom i publiken har ganska dålig humor men klippen är ganska kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 (redigerat) det värkar nästan som om inte publiken tycker att klippen är tråkiga ibland men ändå asg dom (asg=asgarvar) tycker dom i publiken har ganska dålig humor men klippen är ganska kul :Pjupp klippen är roligt Redigerat 11 Mars 2008 av golf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Vissa avsnitt är skit kul:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 det är roligt, fast jag kräks om det är en till babyvideo sm vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 De i videorna fejkar sönder. Om någon ramlar till exempel. Men vissa är riktiga och roliga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 De i videorna fejkar sönder. Om någon ramlar till exempel. Men vissa är riktiga och roliga ;)aa...det är tråkit när dom fejkar i klipp kan ni alla tider som AFV är? för jag skulle gärna vilja veta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 ibland roligt, ibland inte, fast oftast roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 jag tycker det typ är roligt jämt förutom när det är fejkade klipp å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Brukar skratta när de tabbar sig när de sportar :rolleyes: Oftast roligt, förutom när de fejkar eller när det är baby-klipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 jao jag brukar oxå asgarva/asg typ hela tiden jag blir helt röd :P såg ni när en kille skulle försöka gå på vatten med typ värsta skorna? han kom i med fötterna sen fasstnade skorna typ så han rammlade i vattnet(ganske kul) heeheh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 AFV är kul men det är tråkit när dom fejkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.