GZT Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Tänkte göra en tråd fär man postar en bild på sin egen spelhörna. Alltså där man sitter och spelar alla sina spel. Här är min iaf =) http://i69.photobucket.com/albums/i74/nissling/IMG_0117.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Klassiska väckarklockar ftw! ;D (Newman på nf, btw.) Min spelhörna hos pappa ftw, har tyvärr ingen bild och ingen kamera.. Men det är iaf två sackosäckar man sitter i och spelar (Skönt som f*n!) och en tv-bänk som nästan känns som är gjord för att ha konsoller och spel på. Och rätt passande är det i hörnet också. Hos mamma sitter jag i sängen och spelar, har så attans litet rum där. :P Men, förhoppningsvis kan jag ta bild nån gång. Har slarvat bort usb-sladden till kameran. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Justfan, använder den klockan en gång per morgon. Väcker mig mycker väl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 sitter i vardags rummet och spelar på mitt 360 när jag spelar tv-spel och i mitt rum när jag spelar dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 mitt rum är så stökit så ingen bild :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 sitter i vardags rummet och spelar på mitt 360 när jag spelar tv-spel och i mitt rum när jag spelar dator. Samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Här är min ''spelhörna'' typ Inte så fint ''skrivbord'' men det funkar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 haha, mitt skrivbord är mycket värre :P:D kommer kanske med en bild senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Ska ta och städa upp lite så kan jag ta nåt kort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg