Laserturken Skrivet 12 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Aa nu fast det funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Har bärbar data funkar inte.... Nej, så bra är den inte. Skaffa bättre armour, gå upp i attack, strenght och defence. Du hade inte så mycket i banken heller. Men jag håller på ju så snabbt går det inte! <_< Jag har bärbar dator, kolla denna: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Hur gjorde du det? jag har COMPAQ Eller COMPAC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 (redigerat) Har bärbar data funkar inte.... Nej, så bra är den inte. Skaffa bättre armour, gå upp i attack, strenght och defence. Du hade inte så mycket i banken heller. Men jag håller på ju så snabbt går det inte! <_< jag har bärbar, funkar.. "PrtScr" Har Fujitsu Computers Siemens. Redigerat 13 Mars 2008 av Double Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 (redigerat) Advent eller nåt, bryr mej inte så mkt, den har bara 1 GB RAM, men det räcker för att köra rs iaf. :P På min står det "Prt Sc, SysRq" Redigerat 13 Mars 2008 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 joo den är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kazz2 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Nej.. gubben är inte bra.. själv har jag en lvl 55 med full guthix :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) Ärligt talat... Nej den är inte bra... -Kazz själv är du inte bra jag är level 77 med full saradomin Redigerat 27 April 2008 av bluepower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Ärligt talat... Nej den är inte bra... -Kazz själv är du inte bra jag är level 77 med full saradomin Bluepower.. lite of topic men e din 77 gubbe den enda du har...du verkar inte villja svara på mina meddeleanden.. med din cb 122 gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 ska ja vara ärlig suger den totalt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kazz2 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Nej den är inte bra... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Den duger för din level, men jättebra är den inte. Skilla upp i andra skills och skaffa bättre armour ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg