ZiLbOr Skrivet 15 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Ja men om han inte kommer fram så gå till ett annat ställe och försök. Det är liksom en skit stor chans på att den visar sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrowind_Lord Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Som sagt latios/latias rör sig omkring till olika ställen, det här funkar men inte på alla gräs mattor utan latios/latias måste vara på den gräsmattan och då är det 100% att det funkar, precis som om du har sett någon av dem så kan du kolla pokedex var dem är, men är dem inte på samma ställe som du funkar det inte. Därför funkar det endast om latios/latias är på samma ställe. Och om du inte har sett någon av dem innan och misslyckats att fånga dem är det ren tur... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Att fånga såna här vilda rare pokes krävs strategier, det finns massor av strategier och inte bara en. Det Zilbor skrev i den här tråden är EN strategi för att fånga Latios/latias. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 16 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 :D Men när latios var i Rustboro city så vissade han sig när jag flög till Deword Ö.n jag surfade på vattnet och jag tittade på pokedexen med. Den var aldrig på Deword ö:n utan först Rustboro sen till slateport. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokefan1 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 jag har testat 20 gånger och ingen gång fungkade det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fnatte Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 asså jag fattar inte..... blir de 80 % chans när man går eller bara använder sweet scent Och en pokemon anfaller ? :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Det är för att ni gör fel som det inte funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Funkar INTE jag försökte i 3 timmar! och jag gjorde som ZiLbOr sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg