Median Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 igår så tog jag och spelade på mitt ds,och märkte att det var väldigt smutsigt.så då tog jag en trasa med liite disgmedel och vatten.dåå slutade ouch-screenen att funka.sen läste jag att man inte fuick använda nåt annat än vatten.men ´då hade det redan hänt.garantin finna ännu men här kommer det.jag gjorde ju FEL och mitt samvete kan plåga mig fast jag inte har gjort nåt.så vad tycker ni att jag ska säga.för om jag säger att jag iinte gjooorde nååånting så kommer jag att få dåligt samvete. men om jag säger att jag använde diskmedel(yes om ni undrar)så får jag inget..jag vet att ni inte kan säga VAD jag ska göra men kan ni säga vad ni TYCKER att jag ska göra? Vad spelar det för roll? Nintendo blåser barn varje dag. -.-' Nintendo drivs av livsglada japaner som gör spelen för att det mest är roligt, inte för att dom vill mest tjäna pengar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 (redigerat) igår så tog jag och spelade på mitt ds,och märkte att det var väldigt smutsigt.så då tog jag en trasa med liite disgmedel och vatten.dåå slutade ouch-screenen att funka.sen läste jag att man inte fuick använda nåt annat än vatten.men ´då hade det redan hänt.garantin finna ännu men här kommer det.jag gjorde ju FEL och mitt samvete kan plåga mig fast jag inte har gjort nåt.så vad tycker ni att jag ska säga.för om jag säger att jag iinte gjooorde nååånting så kommer jag att få dåligt samvete. men om jag säger att jag använde diskmedel(yes om ni undrar)så får jag inget..jag vet att ni inte kan säga VAD jag ska göra men kan ni säga vad ni TYCKER att jag ska göra? tvätta dset igen med vatten, noggrant, sen sägeru att du bara använde lite vatten och att den då slutade funka. odet, dem gör spel för att bara tjäna pengar, du vet de va? dem skiter i om deras konsoler går sönder och barn gråter-,- Redigerat 11 Mars 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 igår så tog jag och spelade på mitt ds,och märkte att det var väldigt smutsigt.så då tog jag en trasa med liite disgmedel och vatten.dåå slutade ouch-screenen att funka.sen läste jag att man inte fuick använda nåt annat än vatten.men ´då hade det redan hänt.garantin finna ännu men här kommer det.jag gjorde ju FEL och mitt samvete kan plåga mig fast jag inte har gjort nåt.så vad tycker ni att jag ska säga.för om jag säger att jag iinte gjooorde nååånting så kommer jag att få dåligt samvete. men om jag säger att jag använde diskmedel(yes om ni undrar)så får jag inget..jag vet att ni inte kan säga VAD jag ska göra men kan ni säga vad ni TYCKER att jag ska göra? Vad spelar det för roll? Nintendo blåser barn varje dag. -.-' Nintendo drivs av livsglada japaner som gör spelen för att det mest är roligt, inte för att dom vill mest tjäna pengar ;) Nintendo hade inte vart så stor om dem inte marknadsförde det bra och gjorde allt för barnen. Det funkar inte så med företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 bögÖh.. du kanske ska ta och kolla igenom reglerna... Jag har sett ett antal personliga påhop av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 :) jag msåte inte ljuga:) dom frågade inte vad jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 :) jag msåte inte ljuga:) dom frågade inte vad jag gjorde så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 kanske inte så stora men..det ä nog mitt straff för att jag har varit en grov pyroman.. .... "grov pyroman"?! DISKMEDEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 förr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 :) jag msåte inte ljuga:) dom frågade inte vad jag gjorde Trevligt, man kanske ska göra samma sak. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 ljug,,, vrf får d dåligt samvete?, det är ju inte personen i kassan som måste betala lagningen, och jag tror kanppast han bryr sej heller vad du har gjort med den heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.