Goglashszzz Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag har precis köpt Medival 2. Saken är den att när jag sätter in skivan så låter min dvd-enhet och inget händer. Nån som har haft liknade problem? Och i så fall hur har ni löst dom om ni lyckades. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag har precis köpt Medival 2. Saken är den att när jag sätter in skivan så låter min dvd-enhet och inget händer. Nån som har haft liknade problem? Och i så fall hur har ni löst dom om ni lyckades. Tack på förhand. Har du testat att Googla på det? Eller kollat på deras hemsida, alltså supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Hittar inget på google. Har kollat runt på supporten men hittar inget:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 kan vara din dvd-enhet som är fucked up, är det bara konstigt med medieval 2 skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Japp har bara hänt med det spelet. Konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Har du kollat i Den här datorn om det är så att det inte startas automatiskt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 hände samma sak med mitt battlestations midway på min första dator men sen köpte jag en ny med en bätre dvd enhet och då gick det bra, så tror det att din dvd inte kan läsa den hastigheten eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Kollade och det startar automatiskt. Men gick in o kollade om nåt hände om man klickade på skivan men den laddade i oändlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.