mega_man_fann Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag har ett riktigt skumt internet problem med min dator. både jag och min bror har internet kopplade till våra datorer (med sladd) och hans internet är betydligt MYCKET snabbare en vad mitt är vad kan vara fel? håller på att defragmentera och kör diskrensning och plockat bort onödiga startprogram osv men ingen skilnad... snälla hjälp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Du kan ju ha ett söligt nätverkskkort, eller så är det ställt till begränsad hastighet. Gå in på Kontrollpanelen och välj Nätverksanslutningar och sen dubbelklicka på din anslutning. Tryck på Konfigurera och sen Avancerat. Nu ska du leta i listan efter nått som heter "Länkhastighet & duplexinställningar". I listan Värde väljer du "Automatisk" nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Sen kan det ju vara så att han stjäl all bandbredd? om han tankar i nära eran maxhastighet, så blir det inte mycket över till dig... sen kan han ha installerat en netlimiter på din dator, om han är elak ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.