MaryJane Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Ska vi spela Halo 3 ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 15 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 ganska många som har det nu så ska la sätta ihop en clan med mina kompisar och några andra bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bennet0ft Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 jo, jag håller med trips (nr2), vrf hurra om man redan har ett... fast jag hade aldrig kunnat vänta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Det var ganska nice pricer men enda problemet är att jag har köpt ett Wii istället :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 19 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Det var ganska nice pricer men enda problemet är att jag har köpt ett Wii istället :Pförrädare hur kan man ta ett wii framför ett xbox 360 ( det finns ju bara 1 roligt spel te wii som jag känner till och det är resident evil umbrella corporation). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Härligt... men inte för dom som säljer xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Det var ganska nice pricer men enda problemet är att jag har köpt ett Wii istället :Pförrädare hur kan man ta ett wii framför ett xbox 360 ( det finns ju bara 1 roligt spel te wii som jag känner till och det är resident evil umbrella corporation). Årets spel kanske, Super Mario Galaxy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 19 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 ne säkert as kasst och det e konstigt att super mario galaxy blev årets spel framför world in conflict,crysis mfl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.