Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 här kan ni skicka in bilder på husdjur om ni har :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 han heter Farin^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Hade en katt men den är död! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 söt kanin :) kommer en till bild på min hund här: Hade en katt men den är död! :( :o :( synd, vad tråkit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Har två labradorer. Här är den ena byrackan. http://s173.photobucket.com/albums/w80/Seb...nt=DSCN0075.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 söt kanin :)tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 söt kanin :) kommer en till bild på min hund här: Hade en katt men den är död! :( :o :( synd, vad tråkit mm, men min morfar har en hund som är jätte snäll :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Har aldrig haft hurdjur (va nu det är?! :P ). Men vi hade en hund tidigare, men som me alla husdjur så dör de...och han va inget undantag. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Hade en katt men den är död! :( :o :( synd, vad tråkit mm, men min morfar har en hund som är jätte snäll :) han ser snälla ut... söt han va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Hade en katt men den är död! :o :( synd, vad tråkit mm, men min morfar har en hund som är jätte snäll :) han ser snälla ut... söt han va mm och det bästa är att han aldrig skäller :)Och juste, snygg hund och snygg kanin ni har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 söt kanin :)tackar :) han var :cool: oxå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 söt kanin :) tackar :) han var :cool: oxå :P lol :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.