Arako Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) skulle vara kul att ha en scorpion. Redigerat 18 Mars 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Shadowgother http://i258.photobucket.com/albums/hh262/XInfected/280220082623.jpg skulle vara kul att ha en scorpion.Tycker det bara skulle vara läskigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Två katter hos min mamma som heter Felix och Flisan och två fåglar ( nymfparakiter :P ) hos min pappa som heter Putte och Cilla Ska snart säljas. ). Ska nog fixa foton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 (redigerat) En kanin som heter Stampis.. Skulle vilja ha en katt :/ Eller en apa! Redigerat 19 Mars 2008 av GlassApan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 skulle vara kul att ha en scorpion.Tycker det bara skulle vara läskigt :P Han är härlig att ha på armen. Fast här är en bild när han är i händerna på mig. Ville inte riskera nåt så jag hade handskar :D Men vänta bara... http://i258.photobucket.com/albums/hh262/XInfected/180320082937.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 jag har två katter och har sält två fåglaroch har jag haft 3 marsvin här kommer en bild hallå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 jag har två katter och har sält två fåglaroch har jag haft 3 marsvin här kommer en bild hallå Jupp, fast dem är ju större nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 jag har två katter och har sält två fåglaroch har jag haft 3 marsvin här kommer en bild hallå Jupp, fast dem är ju större nu. Känner ni varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 jeep vi är brosor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 skulle vara kul att ha en scorpion. Tycker det bara skulle vara läskigt :P Han är härlig att ha på armen. Fast här är en bild när han är i händerna på mig. Ville inte riskera nåt så jag hade handskar :D Men vänta bara... http://i258.photobucket.com/albums/hh262/XInfected/180320082937.jpg Mysig, jag skulle seriöst inte kunna sova i samma rum som den där är i. Tänk om han smiter och trycker in gadden i snoppen på en. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 :o det skulle nog kännas. Jag skulle nog inte heller vilja sova med en sån i mitt rum :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Det finns visa Scorpioner som inte är giftiga, visa sticker bara så det gör jätte ont, i öknen finns det många scorpioner. Jag skulle inte vilja ha en scorpion som husdjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.