Jevuter Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Hejsan besökare. Jag undrar om det är någon på denna sida som spelar Guild Wars, jag själv försöker hitta någon som spelar ch har lust att spelar. Jag är väldigt aktiv på "GW" så svara är ni snälla, är ganska bra på det också så om du undrar något så fråga gärna i denna flik. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Spelade GW väldigt mkt förut. Var även ett gäng här på fuska som startade en guild, men ingen av oss spelar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Spelar ganska mycket för tillfället, dock mest med min polare, har en lvl 20 W/R, 19 R/E och 7 E/M char. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 (redigerat) Spelade GW väldigt mkt förut. Var även ett gäng här på fuska som startade en guild, men ingen av oss spelar längre. Vadå inte spelar längre, jag spelar ganska mycket. Jag är typ den enda från fuska guilden som fortfarande spelar. Redigerat 11 Mars 2008 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jevuter Skrivet 11 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Finns det någon chans att nån av er har lust att spela med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 det beror på vad du spelar, om du spelar PvE eller PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Jag var med i förra GW guilden här på fuska. Tyvärr har de splittrats och vi har gått skilda vägar, dock så kommer den härliga tiden alltid finnas kvar för mig ;) . Jag har Mupp har börjat spela Lotro och Dezen som också var med har blivit mångsysslare ;). Men GW är ett bra spel och jag dammar av det då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Finns det någon chans att nån av er har lust att spela med mig? Jodå, någon gång kan vi lira, adda till friends list Tysonayt Deffan eller Silvane Bru så kan vi köra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Adda mig med, Kraver Joeil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 spelade mkt förut men har tröttnat nu. kände inte att det va nån mening med det igentligen. efter 1300+ speltimmar så har man gjort det mesta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jevuter Skrivet 12 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Okej ty grabbar, Jag är en lvl 20 W/Mo(Derek Deathhamer) och en A/Me (Derek Knifemaster) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Jag var med i förra GW guilden här på fuska. Tyvärr har de splittrats och vi har gått skilda vägar, dock så kommer den härliga tiden alltid finnas kvar för mig ;) . Jag har Mupp har börjat spela Lotro och Dezen som också var med har blivit mångsysslare ;). Men GW är ett bra spel och jag dammar av det då och då. Mångsysslare lät ganska bra faktiskt :P Och jag håller helt klart med om Men GW är ett bra spel och jag dammar av det då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.