Hoppa till innehåll

Är Det Någon Som Spelar Guild Wars?


Jevuter

Rekommendera inlägg

Hejsan besökare. Jag undrar om det är någon på denna sida som spelar Guild Wars, jag själv försöker hitta någon som spelar ch har lust att spelar. Jag är väldigt aktiv på "GW" så svara är ni snälla, är ganska bra på det också så om du undrar något så fråga gärna i denna flik. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelade GW väldigt mkt förut. Var även ett gäng här på fuska som startade en guild, men ingen av oss spelar längre.

Vadå inte spelar längre, jag spelar ganska mycket. Jag är typ den enda från fuska guilden som fortfarande spelar.

Redigerat av Kraver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var med i förra GW guilden här på fuska. Tyvärr har de splittrats och vi har gått skilda vägar, dock så kommer den härliga tiden alltid finnas kvar för mig ;) . Jag har Mupp har börjat spela Lotro och Dezen som också var med har blivit mångsysslare ;). Men GW är ett bra spel och jag dammar av det då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var med i förra GW guilden här på fuska. Tyvärr har de splittrats och vi har gått skilda vägar, dock så kommer den härliga tiden alltid finnas kvar för mig ;) . Jag har Mupp har börjat spela Lotro och Dezen som också var med har blivit mångsysslare ;). Men GW är ett bra spel och jag dammar av det då och då.

 

Mångsysslare lät ganska bra faktiskt :P

 

Och jag håller helt klart med om

Men GW är ett bra spel och jag dammar av det då och då.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...