Hoppa till innehåll

Grafikkort


sajmon
 Dela

Rekommendera inlägg

tja funderar på att skaffa CLUB 3D HD 3870 PCI-E 512MB, verkar sjysst o har ett bra pris. men vad tror ni, håller det för alla spel på marknaden?

 

funderar även på en 22" skärm ASUS VW222U. åsikter om den uppskattas med :) har en HP vs19b för tillfället

Redigerat av sajmon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har din nuvarande skärm eftersläpningar? I så fall kan det ju vara en bra anledning att byta. Du bör dock tänka på att det är mycket mer krävande för datorn med högre upplösning. Ska du spela krävande spel som Crysis och World in Conflict är 1680 x 1050 riktigt tungt. Det är mest en smaksak och vilka spel du ska spela som avgör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det mest grafikkrävande jag lirar nu är nog Crysis, o det ser faktiskt inte så bra ut på min nuvarande dator. Har en ganska gammal burk men visst, eftersläpningar har jag märkt, även på vissa spel som inte alls kräver samma prestanda. Men en polare har det grafikkortet jag nämnde o han lirar tydligen Crysis på max inställningar utan problem. Vet ej vad för slags skärm han har dock. Men det borde inte va några problem med en nyare 22" skärm.

Redigerat av sajmon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...