JosJuice Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 (redigerat) Demo 7 ute! Glöm inte att du kan använda sparfiler från förra demot! Vanlig version: http://www.mediafire.com/download.php?n040ymlvjrt Vista-version: http://www.mediafire.com/download.php?uddn3n4twzm Redigerat 21 Oktober 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Oh grymt demo men vad ska jag göra efter den dära killen släpte iväg ägget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 (redigerat) Oh grymt demo men vad ska jag göra efter den dära killen släpte iväg ägget?Undrar jag med... Är det de där med att man ska prata med lapras på en torsdag ? Edit: JosJuice: Nu har den kommit upp! :P Redigerat 21 Oktober 2008 av Kuddmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Oh grymt demo men vad ska jag göra efter den dära killen släpte iväg ägget?Undrar jag med... Är det de där med att man ska prata med lapras på en torsdag ? Edit: JosJuice: Nu har den kommit upp! :P Eftersom att det inte finns en bestämd ordning som man ska göra saker i vet jag inte vad ni ska göra nu. Men här är några tips: Prata med Lapras på Lapras' Beach på en torsdag Skriv in hoenn-koden till Azurill och skaffa träden i grottan Gå till Magikarp Island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Vad ska man göra på Magikarp Island? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Vad ska man göra på Magikarp Island?Om jag minns rätt så ska det finnas ett nytt cut-träd som man kan hämta . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 JAg har 17 träd nu men var hittar jag dom andra 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 (redigerat) Vill bara säga att när man är på hot island och har släckt elden så kan man inte bara gå förbi man måste typ springa runt lite först. Och när jag skerev in koden hoenn så gick jag till alla träden och högg ner bara ett sen gick jag ut och klarade lite annat och när jag komm tillbaka så var det bara ett träd högst upp i det vänstra hörnet. Redigerat 21 Oktober 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Vill bara säga att när man är på hot island och har släckt elden så kan man inte bara gå förbi man måste typ springa runt lite först. Och när jag skerev in koden hoenn så gick jag till alla träden och högg ner bara ett sen gick jag ut och klarade lite annat och när jag komm tillbaka så var det bara ett träd högst upp i det vänstra hörnet.Du måste hugga ner alla för att få ett (vet att det tar tid). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Vill bara säga att när man är på hot island och har släckt elden så kan man inte bara gå förbi man måste typ springa runt lite först. Och när jag skerev in koden hoenn så gick jag till alla träden och högg ner bara ett sen gick jag ut och klarade lite annat och när jag komm tillbaka så var det bara ett träd högst upp i det vänstra hörnet.Du måste hugga ner alla för att få ett (vet att det tar tid). Nja, inte riktigt...Man jag tänker inte avslöja hur det rummet fungerar, det är meningen att det ska vara lite mystiskt ;) Fubbis: Det på Hot Island är meningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 (redigerat) Man jag tänker inte avslöja hur det rummet fungerar, det är meningen att det ska vara lite mystiskt ;)Får jag gissa (i pm för att inte råka avslöja)? Redigerat 21 Oktober 2008 av Kuddmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Man jag tänker inte avslöja hur det rummet fungerar, det är meningen att det ska vara lite mystiskt ;)Får jag gissa (i pm för att inte råka avslöja)? Visst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg