Hoppa till innehåll

Pokémon Island [läs Första Inlägget Före Du Postar]


Rekommendera inlägg

  • Svar 399
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Oh grymt demo men vad ska jag göra efter den dära killen släpte iväg ägget?

Undrar jag med... Är det de där med att man ska

prata med lapras på en torsdag

?

Edit: JosJuice: Nu har den kommit upp! :P

Redigerat av Kuddmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oh grymt demo men vad ska jag göra efter den dära killen släpte iväg ägget?

Undrar jag med... Är det de där med att man ska

prata med lapras på en torsdag

?

Edit: JosJuice: Nu har den kommit upp! :P

 

Eftersom att det inte finns en bestämd ordning som man ska göra saker i vet jag inte vad ni ska göra nu. Men här är några tips:

Prata med Lapras på Lapras' Beach på en torsdag

Skriv in hoenn-koden till Azurill och skaffa träden i grottan

Gå till Magikarp Island

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill bara säga att när man är på hot island och har släckt elden så kan man inte bara gå förbi man måste typ springa runt lite först. Och när jag skerev in koden hoenn så gick jag till alla träden och högg ner bara ett sen gick jag ut och klarade lite annat och när jag komm tillbaka så var det bara ett träd högst upp i det vänstra hörnet.

Redigerat av fubbis
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill bara säga att när man är på hot island och har släckt elden så kan man inte bara gå förbi man måste typ springa runt lite först. Och när jag skerev in koden hoenn så gick jag till alla träden och högg ner bara ett sen gick jag ut och klarade lite annat och när jag komm tillbaka så var det bara ett träd högst upp i det vänstra hörnet.

Du måste hugga ner alla för att få ett (vet att det tar tid).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill bara säga att när man är på hot island och har släckt elden så kan man inte bara gå förbi man måste typ springa runt lite först. Och när jag skerev in koden hoenn så gick jag till alla träden och högg ner bara ett sen gick jag ut och klarade lite annat och när jag komm tillbaka så var det bara ett träd högst upp i det vänstra hörnet.

Du måste hugga ner alla för att få ett (vet att det tar tid).

 

Nja, inte riktigt...

Man jag tänker inte avslöja hur det rummet fungerar, det är meningen att det ska vara lite mystiskt ;)

Fubbis: Det på Hot Island är meningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...