Wetterl Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag har en idè!!! Att i Island får man typ reda på vad Splash egentligen gör (Typ om man är i vatten och anväder blir det en våg eller något(Kom på själv(Snälla(Snälla(Snäääääääääälla))))) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Det kan nog komma med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Yay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 När är du klar med spelet JosJuice? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 lägger du bara in nya träd och lite handling i de olika demona? Har du tänkt på att de borde hitta ett sätt att komma hem. Plus att du borde lägga till flera hyddor ju fler träd man har... Vet inte om du har gjort det sistnämnda jag har inte pallat spela ut demot :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 jobbar du på spelet JosJuice? För det har tagit ganska lång tid nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Han jobbar 24/7, varje konversation på Msn ser ut såhär: Jag: Tja vgd? JJ: Pokemon Island Jag:Ok. Sen tystnad tills någon av oss lämnar. Jag har spelat ut demo7, man kan få 20 träd och då blir det tre hyddor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Han jobbar 24/7, varje konversation på Msn ser ut såhär: Jag: Tja vgd? JJ: Pokemon Island Jag:Ok. Sen tystnad tills någon av oss lämnar. Jag har spelat ut demo7, man kan få 20 träd och då blir det tre hyddor. haha tänkte väll att det blev fler hyddor. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Fyra hyddor blir det. En hydda för fem träd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 (redigerat) Snälla säg att något fortsätter på Storyn med den mystiska Pokèmonen på Mystifing Island Ändrad. bara ingen såg något så går allt bra Redigerat 23 April 2009 av Wetterl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 (redigerat) Snälla säg att något fortsätter på Storyn med den mystiska Pokèmonen på Mystifing IslandJa, det gör det, men inte i demo 7. Redigerat 24 April 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MarkiQ Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Är lite sen i utväcklingen man ska skriva in en kod till den dära vatten pokemonen vad är koden? :huh: Hur får man pòkeboll ? hur kommer man förbi kirlia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg