fimpen Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Hej. Jag tror det är vecka 16 eller nånting sånt som jag ska ha veckans föredrag i klassen och mitt problem är att jag inte vet vad jag kan redovisa om. Man kan redovisa om t.ex. ett djur, husdjur, land, (Typ man varit i elr nått) minne whatever kan någon hjälpa mig att komma på något att redovisa om? kan inte hitta på någonting själv för jag har för dålig hjärna för det.:P Vore snällt om någon kunde hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Strutsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Om Bob Marleys liv och musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Du måste ju gilla ett band, då kan du ju skriva om det bandet, elr musikstilen som bandet spelar.. Du måste ju ha ett favorit djur skriv om det? Du kan säkert komma på en massa bara om du tänker lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 22 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Men komigen... Säg nått bättre istället.:P Vill inte skriva om nått djur elr band jag gillar och inte bob marley för jag e inte så stort bob marley f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Redovisa om fuska.se då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 hahaa vem vill det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 hahaa vem vill detBara ett förslag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 tror din lärare skulle bli inponerad om du typ redovisar om hur klimatet förstör jorden. Och alla djur som torkar ut. ja, klimatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 tror din lärare skulle bli inponerad om du typ redovisar om hur klimatet förstör jorden. Och alla djur som torkar ut. ja, klimatet"Och alla djur som torkar ut" Lät lite kul. Annars en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Vilka land har du besökt då? Själv tycker jag att det är intressant att redovisa länder E: technique. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.