Gäst TheOracle Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 (redigerat) http://img88.imageshack.us/img88/8725/virushehegc0.png Har ca 129 Hidrag Virus. Vad är det + 198 trojans :S Redigerat 13 Mars 2008 av TheOracle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 (redigerat) Tja, som ett vanligt virus, den ändrar i registret och laddar ner filer -.-' Och eftersom du har så många virus, så ta och FORMATERA DIREKT! Annars kommer din dator säkert att dö inom dom närmaste dygnen. Formatera, alla problem kommer inte lösas med virus scan. Redigerat 13 Mars 2008 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 : 468 Healed 59 Deleted :) Löste sig ;P Orka. Hoppas den dör :) Tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Föreslår ändå en formatering + att du skaffar Spybot Search and Destroy, en brandvägg (avast! eller liknande), etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 (redigerat) Har SpyBot just nu. Den visar 0 virus efter att ha rensat med AVG och Kaspersky... :) tack så mycket. Min dator är räddad HUR fixar jag Bra brandvägg? Länk snälla Redigerat 13 Mars 2008 av TheOracle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Fixa ett riktigt bra antivirus istället, Norton eller NOD32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Kan man ha 2 anti-virus installerade samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SSL Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 (redigerat) Kan man ha 2 anti-virus installerade samtidigt? Det är något jag inte rekommenderar iallafall då ett Anti-Virus kan ta det andra för att vara ett virus. Du borde, (som Odet sade), skaffa Spybot Search & Destroy och en brandvägg, (jag rekommenderar Comodo som brandvägg). Får du fortfarande problem med virus kan du alltid testa att göra en systemåterställning till en tidigare punkt. Fungerar inte det, så är det nog bäst med en omformatering. HUR fixar jag Bra brandvägg? Länk snällaDu kan skaffa Comodo's brandvägg här;Comodo Redigerat 13 Mars 2008 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 HUR fixar jag Bra brandvägg? Länk snällaDu kan skaffa Comodo's brandvägg här;Comodo Har också hört att avast! ska vara ganska trevligt. http://www.avast.com/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Du behöver inte ha en brandvägg. För att den skyddar bara mot en del virus, lika virus som ditt virus skydd skyddar mot. Har du typ, nod32, då behöver du inte en brandvägg, men visst, du kan ju ha brandvägg, men du kan ju stänga av den, och fortfarande vara skyddad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Du har värkligen kommit i fara grabben ;) Trojanera kan ta reda på bankkoder och allt du skriver, så formatera om datorn är de bästa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Du har värkligen kommit i fara grabben ;) Trojanera kan ta reda på bankkoder och allt du skriver, så formatera om datorn är de bästa ;)Ja, men då krävs ju en 3:e person.Alltså, om det är en som har skickat virus, en trojan, och det trojanen märker, det ser ju han, då är han 3:e person. 1:a du. 2:a trojanen. 3:e hackaren. Men finns det ingen 3:e person, så behöver man inte oroa sig för att nån ska se. Men det är ju sällsynt, eller ovanligt, det brukar vara nån som kontrollerar trojanerna. Men vissa trojaner är enkla att ta bort, vissa inte. Men som sagt, inget är omöjligt, bara lite svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.