Gäst jeppedoli Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Skrivet 14 Mars 2008 vissa har superman dräkt på gta san andreas.[url="
GameLevel Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Skrivet 25 Mars 2008 Ja det vet dom flesta men vart vill du komma? vill du också ha en sån?
Crys Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Skrivet 27 Mars 2008 (redigerat) Dedär är en mod som man kan ladda ner och lägga in om man har PC (360 eller Ps3) versionen. Kolla om du hittar den här: http://www.gtagarage.com/mods/index.php Redigerat 27 Mars 2008 av Crys
Rambo63 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Skrivet 28 Mars 2008 man kan ladda ned mods på Chippade Ps2:or också
Northwest Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) kan man?tvivlar jag på. BTW det finns inga gta på ps3 än. Redigerat 28 Mars 2008 av Thug4Life
Gäst jeppedoli Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Skrivet 28 Mars 2008 men jag laddade hem ett mod som var "bigfoot" när jag pakade upp den var det en intenet genväg och en bild och massa filer som man måste öppna med något program. Vilket program ska jag öppna det med? fick en guide på nätet men det är på engelska.Kan inte läsa :o . När man typ har instelerat modet elr vad man ska göra börjar man spela då bara typ att bigfooten står utanför Cj:s hus.? :huh:
Crys Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Skrivet 28 Mars 2008 Bigfoot går nog runt på ett ställe som dom har satt ut den på. Kan du länka guiden så säger vi vad man ska göra.
Gäst jeppedoli Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Skrivet 29 Mars 2008 C:\Documents and Settings\Jesper\Mina dokument\Bigfoot_ModV2.5\Original_ReadMe.htm Kan någon översätta den till svenska?
Northwest Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Skrivet 29 Mars 2008 det går typ inte och översätta,det är namnet på en fil.
Gäst jeppedoli Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Skrivet 30 Mars 2008 men kan ni översätta det här då? INSTALLAZIONE: ATTENZIONE!!! Prima di modificare un file create una sua copia di backup..Il gruppo di creazione della mod non si ritiene diretto responsabile per ogni danno o problema derivante dall'installazione della mod. Aprite la cartella principale di Gta San Andreas.Se il gioco è stato installato nella cartella predefinita la troverete nel seguente percorso: C:\Programmi\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas Ora aprite la cartella C:\Programmi\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas\text e sovrascrivete il file italian.gxt con quello presente nella cartella text della mod. Poi aprite la cartella C:\Programmi\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas\data e sovrascrivete i files peds.ide e pedstats.dat con quelli presenti nella cartella data della mod. Infine aprite la cartella C:\Programmi\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas\data\script e sovrascrivete il file main.scm con quello presente nella cartella data\script della mod. Fatto questo i file di gioco sono correttamente installati. Ora non rimane che inserire i modelli e le texture nel gioco. Per farlo avete bisogno di un programma per aprire il file gta3.img. Potete usare img Tool 2.0 che trovate nell'are di downloads del nostro sito cliccando qui http://icemodder.webarrivo.com Una volta che siete in possesso del programma apritelo, selezionate open dal menù File, giungete nella cartella: C:\Programmi\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas\models ed aprite il file gta3.img. Date tempo al programma di aprire l'archivio e una volta scompattato inseriamo i nuovi file semplicemente premendo Add nel menù Commands, selezioniamo ad esempio il file bigfoot.dff (che si trovano nella cartella modelli della mod) e lui lo aggiungerà all'archivio..ora eseguite la stessa operazione anche per i files bigfoot.txd, yeti.dff, yeti.txd ed il gioco è fatto. Chiudete pure il programma ed avviate Gta San Andreas. Perchè il gioco funzioni correttamente si deve iniziare una nuova partita, non si può continuare da una salvata. PER OGNI PROBLEMA ENTRATE NEL FORUM, ISCRIVETEVI E LASCIATE LA VOSTRA DOMANDA I PRODUTTORI DELLA MOD VI DARANNO IL LORO VALIDO AIUTO. ENJOY
Northwest Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Skrivet 30 Mars 2008 nej det kan jag inte,är inte så bra på spanska,försök att hitta en hemsida med guide på eng lr sve.
Rekommendera inlägg