Gäst TheWho Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Skrivet 14 Mars 2008 Hej! Jag letar efter ett framtids/nutids MMORPG, som t.ex. Anarchy Online och Second Life. Skriv vad det handlar om etc.. Alla som tipsar med ett framtids/nutids mmorpg får 50fm. Dessa gäller inte: Anarchy Online Second Life Habbo (om någon nu skulle se det som ett -.-) Citera
TheGreatest Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Skrivet 14 Mars 2008 (redigerat) Sci-fi RFO är ett sci fi/fantasy mmorpg (helt gratis) 3 raser krigar om en värld accretia(robotar) cora(alver)och bellato(människor/dvärgar). Det är ett pvp spel som igentligen bara har ett pvp event (chip war) som är 3 gånger om dagen. det är riktigt kul, man ska förstöra någon av de andra rasernas chip och ta det till core :P. det finns RvRvR maps där man kan raida hur mkt man vill men pve är lite tråkigt för det är mest bara att grinda :P men det är riktigt kul ändå. mkt drama på chatten och forumet...CM(ägarna) är dock idioter... http://www.rf-onlinegame.com/ EVE online är ett sci-fi online spel (kostar) har bara spelat 14 dagars trailen och det va ju hyfsat krångligt :P men hade jag köpt det hade jag nog tagit tid för att lära mig allt om spelet för det är hyfsat kul ändå. vet inte så mkt om spelet. http://www.eve-online.com/ Star Wars Galaxies (kostar) Jumpgate(kostar) Neocron 2 (kostar) Entropia Universe(gratis) PlanetSide(kostar) The Matrix Online(kostar) Face of Mankind(kostar) Hostile Space(gratis) Starport: Galactic Empires(gratis) Tabula Rasa(kostar) Vendetta Online(kostar) Star Sonata(gratis) Undercover 2: Merc Wars(gratis) StarQuest Online(kostar) Rise(kostar) Darkwind: War on Wheels(gratis) Manga Fighter(kostar) Real- life The Sims Online(kostar) There(gratis) Oz World(gratis) RAN Online(gratis) um...sa vi 50 fm per spel eller? :P orkade inte skriva beskrivning för alla...du vet vad google är eller hur? Redigerat 15 Mars 2008 av TheGreatest Citera
Firecracker Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Skrivet 15 Mars 2008 Haha, just likt dig att komma med så många spel TheGreatest. XD Du kommer att bli asrik om han nu ger dig 50fm för varje. Citera
Gäst TheWho Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Skrivet 15 Mars 2008 Sci-fi RFO är ett sci fi/fantasy mmorpg (helt gratis) 3 raser krigar om en värld accretia(robotar) cora(alver)och bellato(människor/dvärgar). Det är ett pvp spel som igentligen bara har ett pvp event (chip war) som är 3 gånger om dagen. det är riktigt kul, man ska förstöra någon av de andra rasernas chip och ta det till core :P. det finns RvRvR maps där man kan raida hur mkt man vill men pve är lite tråkigt för det är mest bara att grinda :P men det är riktigt kul ändå. mkt drama på chatten och forumet...CM(ägarna) är dock idioter... http://www.rf-onlinegame.com/ EVE online är ett sci-fi online spel (kostar) har bara spelat 14 dagars trailen och det va ju hyfsat krångligt :P men hade jag köpt det hade jag nog tagit tid för att lära mig allt om spelet för det är hyfsat kul ändå. vet inte så mkt om spelet. http://www.eve-online.com/ Star Wars Galaxies (kostar) Jumpgate(kostar) Neocron 2 (kostar) Entropia Universe(gratis) PlanetSide(kostar) The Matrix Online(kostar) Face of Mankind(kostar) Hostile Space(gratis) Starport: Galactic Empires(gratis) Tabula Rasa(kostar) Vendetta Online(kostar) Star Sonata(gratis) Undercover 2: Merc Wars(gratis) StarQuest Online(kostar) Rise(kostar) Darkwind: War on Wheels(gratis) Manga Fighter(kostar) Real- life The Sims Online(kostar) There(gratis) Oz World(gratis) RAN Online(gratis) um...sa vi 50 fm per spel eller? :P orkade inte skriva beskrivning för alla...du vet vad google är eller hur? Man skulle ju skriva vad det handlade om också. Så det blir 100fm. Citera
Gäst totte112 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Skrivet 15 Mars 2008 Sci-fi RFO är ett sci fi/fantasy mmorpg (helt gratis) 3 raser krigar om en värld accretia(robotar) cora(alver)och bellato(människor/dvärgar). Det är ett pvp spel som igentligen bara har ett pvp event (chip war) som är 3 gånger om dagen. det är riktigt kul, man ska förstöra någon av de andra rasernas chip och ta det till core :P. det finns RvRvR maps där man kan raida hur mkt man vill men pve är lite tråkigt för det är mest bara att grinda :P men det är riktigt kul ändå. mkt drama på chatten och forumet...CM(ägarna) är dock idioter... http://www.rf-onlinegame.com/ EVE online är ett sci-fi online spel (kostar) har bara spelat 14 dagars trailen och det va ju hyfsat krångligt :P men hade jag köpt det hade jag nog tagit tid för att lära mig allt om spelet för det är hyfsat kul ändå. vet inte så mkt om spelet. http://www.eve-online.com/ Star Wars Galaxies (kostar) Jumpgate(kostar) Neocron 2 (kostar) Entropia Universe(gratis) PlanetSide(kostar) The Matrix Online(kostar) Face of Mankind(kostar) Hostile Space(gratis) Starport: Galactic Empires(gratis) Tabula Rasa(kostar) Vendetta Online(kostar) Star Sonata(gratis) Undercover 2: Merc Wars(gratis) StarQuest Online(kostar) Rise(kostar) Darkwind: War on Wheels(gratis) Manga Fighter(kostar) Real- life The Sims Online(kostar) There(gratis) Oz World(gratis) RAN Online(gratis) um...sa vi 50 fm per spel eller? :P orkade inte skriva beskrivning för alla...du vet vad google är eller hur? det var många du kunde :P Citera
Firecracker Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Skrivet 15 Mars 2008 va!? Men han kommer ju för f*n med 23 spel och så ger du honom 100fm!? Om än han inte kom med beskrivningar till varje spel borde han ju åtminstone få 500fm! Det är ju faktiskt inte så svårt att googla och få fram lite information om spelen. Skäms din snåle j*vel! Hrm, ursäkta mitt språk men jag blev bara "lite" sur... Citera
Gäst totte112 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Skrivet 15 Mars 2008 Hej! Jag letar efter ett framtids/nutids MMORPG, som t.ex. Anarchy Online och Second Life. Skriv vad det handlar om etc.. Alla som tipsar med ett framtids/nutids mmorpg får 50fm. Dessa gäller inte: Anarchy Online Second Life Habbo (om någon nu skulle se det som ett -.-) dragon fable. man gör en gubbe sen väljer man mellan warrior, roge eller magick. man gå runt och typ fightas mot djur, köpamer vapen gå upp i level. Citera
TheGreatest Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Skrivet 15 Mars 2008 mm...synd att det är fantasy... sen att det är ett orpg gör inte saken bättre. Citera
Gäst totte112 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Skrivet 15 Mars 2008 ok sorry för det. visste inte. Citera
TheGreatest Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Skrivet 15 Mars 2008 va!? Men han kommer ju för f*n med 23 spel och så ger du honom 100fm!? Om än han inte kom med beskrivningar till varje spel borde han ju åtminstone få 500fm! Det är ju faktiskt inte så svårt att googla och få fram lite information om spelen. Skäms din snåle j*vel! Hrm, ursäkta mitt språk men jag blev bara "lite" sur... nu fick jag en liten bonus också så jag är inte precis arg :) Citera
Gäst TheWho Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Skrivet 15 Mars 2008 va!? Men han kommer ju för f*n med 23 spel och så ger du honom 100fm!? Om än han inte kom med beskrivningar till varje spel borde han ju åtminstone få 500fm! Det är ju faktiskt inte så svårt att googla och få fram lite information om spelen. Skäms din snåle j*vel! Hrm, ursäkta mitt språk men jag blev bara "lite" sur... URSÄKTA?! Om du, min gode P13, ens skulle ansträngt dig att läsa inlägget så skulle du sett att ett av kraven var att man beskriver spelet, vad det handlar om osv. Läs det första inlägget innan du kommer och klagar om sådant som du inte har ett j*vla skit med att göra! Ska testa RF Online, inga fler spel godtages. Förresten, nån som har testat Anarchy Online och kan berätta hur det är? Citera
TheGreatest Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Skrivet 15 Mars 2008 jag gjorde en tråd om det men fick inte så många svar (0) :P jag vet inte om det kostar eller inte...det står olika på många sidor. men jag tror att det skulle börja kosta från om med detta året eller så var det att det skulle bli gratis.... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.