hhh Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Guitar Hero 3 Killzone 2 Ressistance 2 BF:BC En till Gh3 gittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Killzone 2 kommer 2009. Resistance 2 Soul Calibur IV Left 4 Dead (PC) VAF*N!!! Jag glömmer alltid skiten när jag ska skriva här! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 - Guitar Hero 4: World Tour (kommer ju i oktober :D ) - Guitar Hero: Aerosmith (Walk this waaay) - Guitar Hero 3: Legends of Rock - Grand theft auto IV (har tröttnat, men var kul i början ;) ) - Det femte spelet har jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Har nu inkasserat : Resistance: Fall Of Man och MotorStorm. Hittade dom igår begagnade på Game. 149 kr st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 GH3: Legends of rock GH4: World Tour GTA IV Metal Gear solid 4 Gitarr till GH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 En till kontroll (Blev 2) Little big planet GTA IV Nhl 09 Fifa 09 Bytt ut en ;P Upptaderat listan nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Ingen som nämner Ratchet and Clank :o Det som e grymmast! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gambet Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) 08 ' Köplista! :> Ps3 [köpt] Army of Two [Köpt] BF: Bad Company [Köpt] NFS: ProStreet [Köpt] Uncharted Drakes Fortune [Köpt] TV-Bänk [Köpt] Dator-skrivbord [Köpt] Wireless Router [Köpt] MonsterDator [Ej Köpt] LCD-TV [Ej Köpt] Guitar Hero 3 + gittar [Ej Köpt] Uncharted 2 [Ej Köpt] GTA IV [Ej Köpt] Unreal Tournament 3 [Ej Köpt] Redigerat 9 Juli 2008 av Gambet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 1. Extra handkontroll 2. Fifa 08 3. PS3 (borde kommit först) 4. GTA IV 5. PES 08om du vill sitta och klaga på hur dåligt pes jämfört med Fifa :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) 1 - Ett Ps3 :P . 3 - En andra handkontroll 5 - Metal Gear Solid 4 4 - Drake's Fortune: Unchanted (Var det så det hette?) 2 - Motorstorm (2 om det hinner komma ut innan jag köper mitt Ps3, annars 1) 6 - Ratchet and Clank: ToD (Var tvungen att kasta in detta spel) Redigerat 16 Juli 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snowduck4321 Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 1. Little Big Planet (MÅSTE HA DET!!!!!) :lol: 2. army of two(köpt) :) Sen har jag tyvär inte fler, jag vet att man var tvungen att nämna 5 saker men jag vet inte mer :( MVH Snowduck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 nhl 09, det nya ratchet and clank, fifa 09, little big planet (ABSOLUT). De kommer jag på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.