Fuskgalning Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Vi har bestämda platser i matsalen! Det är väldigt störigt och vi ska ha det terminen ut :angry: :angry: :verymad: :verymad: . Kan ni hjälpa oss?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Vi hade bestämda platser för att vi inte kunde 'sköta' oss. Men när vi visade att vi kunde så fick vi sitta vart vi ville :D Men visst är det störande att inte få sitta med sin bästa kompis...typ som när jag satt mittimot klassens nörd som snackade fullkomligt oförståliga saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Vi har bestämda platser i matsalen! Det är väldigt störigt och vi ska ha det terminen ut :angry: :angry: :verymad: :verymad: . Kan ni hjälpa oss?! Öh.. ne vi kan nog inte hjälpa er på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 vilken klass går du i btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 (redigerat) Vi har inte ens matsal :P Vi får sitta var vi vill i min klass i allafall... Vet inte hur det är i dom andra.. Redigerat 15 Mars 2008 av Teoman123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Ja vi har bestämda platser och jag fick sitta med klassens tönt... Btw...Ingen matsal :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 haha drygt! vi hade det i 1-3an för typ 6 år sen... konstigt att man måste sitta brevid någon :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Bestämmda Platser är tråkigt, <_< Fråga: Får ni ha mössa på er i matsalen?? :huh: Fråga: Har ni palt på eran skola?? (alla älskar det på min skola) :P Fråga: Får ni tillexempel ta bara köttbullar o och slippa ta makaroner?? Får inte vi <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Bestämmda Platser är tråkigt, <_< Fråga: Får ni ha mössa på er i matsalen?? :huh: Fråga: Har ni palt på eran skola?? (alla älskar det på min skola) :P Fråga: Får ni tillexempel ta bara köttbullar o och slippa ta makaroner?? Får inte vi <_< Vi får ha mössa när vi äter fast vi äter i klassrummen...Vet inte ens vad palt är... Ja det får vi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 vi har inte bestämda platser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Fråga: Får ni ha mössa på er i matsalen? Fråga: Har ni palt på eran skola? Fråga: Får ni tillexempel ta bara köttbullar o och slippa ta makaroner? Nej det får vi inte.Vad är palt? Ja ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 vi får inte ha mössa? som sagt vad är palt? vi får ta hur mycke vi vill, bara ingen matkärring ser >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.