Gäst ihabba123 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 jag vill ladda ner cod 4 demo fast jag har bara 32kb sekund kan jag ha datorn på medan jag går och lägger mig så cod4 kan laddas ner under natten? om ni undrar så har min dator: geforce 8500 intel core dou 2 2.3ghz 2gb ram 2-4 fläktar om jag inte ser fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Våran dator hos min Pappa har vi typ på 24/7, och den är sämre än din. Så det funkar nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 jag rekomenderar att du laddar ner från en annan sida, när jag laddade ner mitt demo gick det säkert 10 ggr så snabbt, men minns inte vilken sida det var. men att ha på datorn över natten är inte farligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 sålänge du har bra kylning så kan du ha den på hur länge du vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Det är lugnt,men tänk på att det drar lite el :P om du tänkte på miljön alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 (redigerat) Det går lät att ha den 24 timmar på. Min kan vara på flera dagar utan att bli varm.. men min är dock bättre :) Recommenderade Sidor: *borttaget* Redigerat 15 Mars 2008 av Nafrali §3.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 UTAN PROBLEM om du har bra kylning så funkar det fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 den prängs nog inte iallafall :D har inte min gjort än :D och jag har den på ganska ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Kan ju lugna dig med: Datorerna i datortekniken har bland stått på i 5 dagar lr mer utan avbrott :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Borde gå bra att ha datorn igång, det enda som blåser ut varmluften ur min dator är nätagget och min datorn är igpng nästan dygnet runt avstängd kanske 1 timme eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.