Gäst Simpiz Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 (redigerat) Jag tror nog att allt ni behöver veta finns i ämnesbeskrivningen! Redigerat 15 Mars 2008 av Simpiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Ja, men de har inte släpps enu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Vad handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 En orginisation som heter Mental skapar en drog som heter Nectar. Och du blir övertygad om att Mental är bäst, så du börjar kriga för dom och får tillgång till Nectar som ger dig massa extra förmåger. Senare in i spelet börja du tvivla på att Mental och Nectar, så då går man med Rebelerna och börjar slåss mot Mental. Som Rebel har man tillgång till en hel del också och man kan ge Mentals soldater en överdos av Nectar och då börjar dom få Psycho attacker m.m. Här är en trailer som ja inte är IRG (In Real Gameplay) fast som ger dig rätt bra info. http://www.gametrailers.com/player/19898.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Gillar det spelet ;D Beskrivningen var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) Vet ni varför dom har fördröjt releasedatumet? Man blir så arg när man har väntat och sen fördröjer dom det ännu mer. (Call of duty 5 kommer att släppas nån gång i november men finns ändå att boka i vissa nätbutiker) Redigerat 17 Mars 2008 av Simpiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Simpiz - Blir du arg på att dom t.ex. hittar buggar/glitches och ska reparera, att dom dagligen lägger ner mer möda i grafik, gameplay, detaljer, funktioner, AI och förbättrar Multiplayer? Listan är lång på vad dom vill finslipa innan realise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 (redigerat) Jag kan inte bara vänta länge för spelet. Klart att dom får reparera bugar med mera. Men ett releasedatum är ett releasedatum, då får man faktikst stå för vad man säger inte bara gissa vilt när man tror att spelet kommer att släppas. Jag köper väl call of duty 4 så länge då men när jag har spelat klart det, så kräver jag att dom har släppt det!!! !!! !!! Haze.bmp Redigerat 20 Mars 2008 av Simpiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Jag personligen tror att dom planerar väldigt nogrannt när spelen ska releasas. Men dock håller jag lite med om att dom inte kan ändra hela tiden, se på GTA IV, Brother in Arms Hell Highway, MGS4, Haze m.m. Listan på förseningar är också lång. Det är en besvikelse när dom gör så. PS : Call of Duty 4 är ett väldigt bra spel som tar lång tid att tröttna på, dock bara om du har tillgång till online multiplayer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Det verkar va ett bra spel men en sak som jag stör mig så mycket på är dom alltid ska förstöra rutan i slutet på varenda trailer :P Redigerat 21 Mars 2008 av Ouimette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Verkar vara ett helt ok spel, fundera på att kanske skaffa det men vill gärna prov spela först. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Vet ni någ bra trailer som är värd och titta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.