Hoppa till innehåll

Haze


Gäst Simpiz
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

En orginisation som heter Mental skapar en drog som heter Nectar.

Och du blir övertygad om att Mental är bäst, så du börjar kriga för dom och får tillgång till Nectar som ger dig massa extra förmåger. Senare in i spelet börja du tvivla på att Mental och Nectar, så då går man med Rebelerna och börjar slåss mot Mental.

Som Rebel har man tillgång till en hel del också och man kan ge Mentals soldater en överdos av Nectar och då börjar dom få Psycho attacker m.m.

 

Här är en trailer som ja inte är IRG (In Real Gameplay) fast som ger dig rätt bra info.

http://www.gametrailers.com/player/19898.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Simpiz

Vet ni varför dom har fördröjt releasedatumet? Man blir så arg när man har väntat och sen fördröjer dom det ännu mer.

(Call of duty 5 kommer att släppas nån gång i november men finns ändå att boka i vissa nätbutiker)

Redigerat av Simpiz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Simpiz

Jag kan inte bara vänta länge för spelet. Klart att dom får reparera bugar med mera. Men ett releasedatum är ett releasedatum, då får man faktikst stå för vad man säger inte bara gissa vilt när man tror att spelet kommer att släppas. Jag köper väl call of duty 4 så länge då men när jag har spelat klart det, så kräver jag att dom har släppt det!!! !!! !!!

Haze.bmp

Redigerat av Simpiz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag personligen tror att dom planerar väldigt nogrannt när spelen ska releasas.

Men dock håller jag lite med om att dom inte kan ändra hela tiden, se på GTA IV, Brother in Arms Hell Highway, MGS4, Haze m.m. Listan på förseningar är också lång.

Det är en besvikelse när dom gör så.

 

PS : Call of Duty 4 är ett väldigt bra spel som tar lång tid att tröttna på, dock bara om du har tillgång till online multiplayer..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...