Hoppa till innehåll

Psp


Chili
 Dela

Rekommendera inlägg

Är PSP så bra som alla säger? Är det mycket bättre än Nintendo DS? För DS suger. Jag vill ha PSP men jag vill inte köpa det för ifall det bara är skräp som Nintendo Ds. Så snäll skriv lite här vad ni tycker om PSP. :D

Redigerat av Chili
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Psp är ju mycket bättre än DS då. För att man kan ju vara på internet, kolla på filmer, lyssna på musik, spela, ta bilder, man kan även ha den som GPS (men då måste man köpa en grej) och jag tror man kan chata också med den senaste versionen. så psp är ju mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ADRIAN_93

Kan man gå in på internet? Kostar inte det?

Noob kan du ingenting eller psp suger jag har köpt det och tröttnat på det!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att de suger är bara uttryck, visst man kanske lässnar på konsoller men de suger inte för att man har tappat lusten att spela på dem.

Jag förstår de som tycket att PSP suger, men som sagt, det är bara ett uttryck de använder då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag och en kompis köpte varsitt psp och spelet gta vice city stores, ohh fy f*n vad kul vi hade.

Vi körde mot varandra genom blue tooth (som psp:t har) och det var as kul, så har du nån kompis som har psp så köp det bara då kommer ni ha as kul!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Psp är ju mycket bättre än DS då. För att man kan ju vara på internet, kolla på filmer, lyssna på musik, spela, toch jag tror man kan chata också med den senaste versionen. så psp är ju mycket bättre.

Kan man till DS också, sen är det bara idiotiskt att köpa en spelkonsoll för extrafunktioner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...