DiRtY Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 hej, tänkt köpa ett nytt headset ocg funderade på detta Aonike K777, så e det nån som har nåt headset från Aonike eller just det headsetet och har några synpunkter om det e bra eller dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Slälv tycker jag du ska köpa Creative headset eller icemat siberia. Dom är vädligt nice. Jag kör med creative headset fatal1ty gaming. Tycker det funkar väldigt bra. med löstagbar mic. det kostar inte så mycket heller . ja väldigt nöjd med det. Men det beror på vad tycket är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 jag använder steelseries H4, den funkar väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Min polare köpte ett Aonike, höll inte länge, dålig kvalité, köp Sennheiser istället! Helt klart bästa på marknaden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) och men kan ni ge tips på ett bra headset för ca 100-200kr och föresten undrar jag om ni tycker koss e bra? Redigerat 17 Mars 2008 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) du får ingen jättebra för 200. Redigerat 17 Mars 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 ne men abra det håller och e skönt så e det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 ne men abra det håller och e skönt så e det bradu får inget bra headset som håller för 200 spänn Sjukt bra kvalité för bra pris. http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=810 http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=60 - finns i svart (mitt headset atm, dock med usb ljudkort) Båda grymma gamingheadset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Det jag har funkar bra och är skön. kostar 300 - 400kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) Det jag har är jag skit nöjd med "steel series siberia" http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=60 Det är as gött att ha på sig fast e ganska dyrt tror det kostade 600:- eller 700:- Du kan köpa detta från "Biltema" för 30:- det hade jag rätt läga :o What you pay is what you get :lol: Redigerat 17 Mars 2008 av Angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Den där ser inte så... hållbar ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Eller skön.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.