mryamanami Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 mitt grafik-kort är ett: ATI RADEON SAPPHIRE HD 2600 PRO. när jag startar min data så får jag upp en liten ruta där det står: Catalyst Control Center: Monitoring program har stött på ett problem och måste avslutas. jag vet inte hur jag ska fixa detta är det någon här som vet hur jag fixar detta för det gör så att jag inte kan spela orange box, Så snälla SNÄLLA hjälp mig, hur fixar jag detta!? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 om du har nån driver/Cd skiva till den så kan du instalera om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mryamanami Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 okej måste jag ta bort ati och installera om då eller e det bara att stoppa i cd'n och köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Felsöka är det bästa du kan göra i ditt läge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 tanka senaste drivrutinerna från http://ati.amd.com/support/driver.html. avinstallera de gamla drivrutinerna och dra in de nya. vore jag du skulle jag inte installera control center alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Som sagt. Du bhöver egentligen inte Control Center. Men om du nu ska ha det och inte kan få det att fungera. Googla då på "ATI tray tool". Det är samma som Contol Center fast du har det som en högerklicksmeny i traybar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 jag skulle testa med att felsöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.