Hudson_hawk Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 XIII Kan nån hjälpa mig ja har fastnat i ubåt hangaran (har klarat av allt ttill spräningen av propellerna)o vet ej va man ska göra sen i uppdragsfältet står de "take shelter" =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Jag har glömt vad man ska göra, men jag håller på och spelar om XIII och är snart på den banan så du lär få hjälp av mig inom några dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 kan inte nån säga vad Xiii är för slags spel tack! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Skjuta, döda precis som 4000 andra spel just nu. fast tecknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 ok jag fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Skjuta, döda precis som 4000 andra spel just nu. fast tecknat. Tänker man teckant så tänker man att det är fjöntinigt men det är det inte..våldsamt 1 person shooter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 en fråga om spelet bara... går det att ha dubbla pistoler eller uzis? det står ju bland skillsen att man kan men hur fasen ska man göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Dessutom så heter det "13" fast på romerska siffror så det är inte i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.