Hoppa till innehåll

Db: Legacy Of Goku 2


FireFly

Rekommendera inlägg

Ehm... Du ska bara till West city highway och rädda alla barn, sen ska du gå till tidningsmannen, så får du en tidning, sen ska du gå till "big mouth" och få en macka, ge den till Hercule och sen säger han att han vill ha en annan musik, gå till skivshopen, dom säger att dom inte har den, gå till antik shopen, och så får du den där gratis, ge den till Hercule och du kan träffa Piccolo!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Lakrits Tomte

Ehm... Du ska bara till West city highway och rädda alla barn, sen ska du gå till tidningsmannen, så får du en tidning, sen ska du gå till "big mouth" och få en macka, ge den till Hercule och sen säger han att han vill ha en annan musik, gå till skivshopen, dom säger att dom inte har den, gå till antik shopen, och så får du den där gratis, ge den till Hercule och du kan träffa Piccolo!

det där tog 3 dar för mig att klara :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du hittat den när man ska bära ägg?

och den med on-off knapparna kommer jag inte tyvärr ihåg :( .

jag hade rätt på knapparna andra gången.Men Jag tror att Trunks kan det.

Äggen är ganska svåra att bära.Ett tips:

Bli Supersayjajin innan du tar ägget.för du springer snabbare som Super-Sajyajin

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå jätte långt till höger.så hittar du typ ett berg som rycker,gå uppot.där finns en drake eller vad man ska säga.prata med den.så frågar du ifall hon kan flyta på sig.det kan hon om du bär äggen till det lilla berget där det rycker.fast det e svårt.för att du får inte bli träffad av en fiende.och du kan inte attackera.men om du e super-sajyajin så springer du snabbare.men du får spriga fram och tillbaka så klarar du det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...