ThemasteR32 Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Hej. e lite sugen på att göra egna iconer. inte dom som e mycket kantika och så..... exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Du söker på google efter icon editor. Jag hadde en jättebra på en annan dator, gratis och allt, men jag minns inte vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 19 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Du söker på google efter icon editor. Jag hadde en jättebra på en annan dator, gratis och allt, men jag minns inte vad den heter.OK. har hittat några men dom suger asso. men jag ska söka på det du skrev (icon editor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Gratis och verkar bra: http://icofx.ro/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 hitta just någonting som heter (iconlover) den var dö bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.