Garone Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Har inte Live, och kommer troligen aldrig skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 en dum fråga kanske men är inte online spel gratis på Xbox 360!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 en dum fråga kanske men är inte online spel gratis på Xbox 360!!! Nej. Det finns ett silvermedlemskap som är gratis då du kan ladda ner demos , bilder,filmer och olika saker till olika spel. Demona är gratis sen så kostar visa grejer och en del är gratis. Sen finns xbox live guld som du måste ha för att spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 en dum fråga kanske men är inte online spel gratis på Xbox 360!!!HAHAHAHAHAAHHAHAAHHAAAAAAAAAAAHAHAHAHHA!!!!!!!!!111111111!!1!one!11111!elevenoneone Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Ni kan ju alltid vänta ti's ni får RROD på Xboxe't.Då måste man skicka den på reparation..och när den kommer hem..så får man oftast en månads Xbox Live gratis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Adda mig på live ja heter, Saftblandaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 klart man har guld :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bennet0ft Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Glömde å säga att själv heter jag GraveWraker på LIVE, adda mig jättegärna, jag ska adda alla er som skrev vad ni heter på LIVE... tack så mycket för alla svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 så klart man har live :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Har live, spelar Halo 3 just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 har inte xbox360 :P :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Det här handlar inte om man har 360 eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.