Sidney Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Tja! Jag har bytt till en Indiana Jones avatar som jag köpt av Vitdom. Problemet är att jag bara ser min gamla avatar (med assassains creed) fast så stor som min nya. Så min fråga är: Hur ser ni min avatar? Som en INdiana Jones avatar eller en Assassais creed avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Som Indiana Jones. Tryck F5 medans du ser din avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 jag ser din avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 indiana jones Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 (redigerat) Jag ser Assassins Creed avataren.. Edit: Tryckte F5, nu ser jag Indiana Jones avataren. Redigerat 19 Mars 2008 av GlassApan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 OK. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Indiana Jones med texten "Tyreso" uppe i det vänstra hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 ser ut som indiana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Jag tror han har förstått det nu -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Jag tror han har förstått det nu -.-neeeeeeeeee :( :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Tja! Jag har bytt till en Indiana Jones avatar som jag köpt av Vitdom. Problemet är att jag bara ser min gamla avatar (med assassains creed) fast så stor som min nya. Så min fråga är: Hur ser ni min avatar? Som en INdiana Jones avatar eller en Assassais creed avatar? som indiana jones Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Indiana Jones.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.