Vitdom Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 (redigerat) Kan ni tipsa mig om filmredigeringsprogram som är gratis och för Windows? Det ska vara kraftfullt, spelar ingen roll om det är lätt eller svårt bara att det har bra och grundläggande(fler funktioner är såklart bättre) funktioner. Bra effekter vore något extra. Redigerat 20 Mars 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Hmm..Windows Movie Maker?Det finns i alla Windows datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Enligt mig har den inga bra funktioner, man kan inte välja format, upplösning och inga inställningar alls typ, finns inga bra effekter, funktionerna är så gamla och fula. Fult gränssnitt och helt enkelt ett skitprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Jag har inte testat programmet själv men jag har sett några tipsa om det. http://jahshaka.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 (redigerat) Avid Free är bra kraftfullt :) Tillagt av moderator: Desvärre är det inte längre tillgängligt då Avid lade ner det. Det är numera inte tillåtet att redistribuera det och jag tar därför bort länken. Redigerat 21 Mars 2008 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Jag har inte testat programmet själv men jag har sett några tipsa om det. http://jahshaka.org/ Jag har testat det lite. Verkar bra men så in i h*lvete svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Video Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Video Vegas.Du menar Sony Vegas? Men det är ju inte gratis men det bästa programmet men lite avancerad när man är nybörjare. Men ifall man är olaglig är det ju alltid gratis. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMaZter Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Kan ni tipsa mig om filmredigeringsprogram som är gratis och för Windows? Det ska vara kraftfullt, spelar ingen roll om det är lätt eller svårt bara att det har bra och grundläggande(fler funktioner är såklart bättre) funktioner. Bra effekter vore något extra. Ja, det finns ett som heter adobe after effects, det är jätte bra! det finns att köpa för ca 14.000kr. <_< Men den finns även i en gratis version i 30 dagar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Shony hegas pro 9a, sök på youtube så kommer det komma ut hur man får det gatis! Redigerat 23 November 2009 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Shony hegas pro 9a, sök på youtube så kommer det komma ut hur man får det gatis! Sony vegas pro 9a* gratis* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Nej, ingen Sony Vegas är gratis, allt det där får man tanka. Skulle nog tipsa om Adobe Priemiere som man får när man skaffar datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.